הגירה לקנדה לבעלי משלחי יד נדרשים – אידאלי לישראלים

מדוע מאד מומלץ להגר לקנדה? מי הוא קהל היעד של המהגרים ואיך אתם יכולים להגדיל את סיכוייכם להירשם כאזרחים קנדיים מן המניין?

קנדה היא אחת המדינות המערביות המפותחות ביותר בעולם. נכון, היא גם המדינה מבין הקרות ביותר בעולם, אך איכות החיים הטובה שהיא מספקת לאזרחיה קורצת לאנשים רבים ברחבי העולם. בישראל, בדומה ליתר מדינות העולם, קהל היעד של המהגרים הוא כל מי שמחזיק בהכשרות עליהן דיווחה מחלקת ההגירה כנחוצות למשק הקנדי. ואולם, בשונה משאר העולם, ישראל היא מדינה שאזרחיה עוסקים רבות בדרכונים זרים, במיוחד בעת האחרונה עם סאגת הדרכון הפורטוגלי. אנשים שאינם יכולים, בשל מוצאם האתני, לקבל אזרחות במדינה זו עשויים להצליח לקבל אזרחות קנדית על בסיס משלח יד נדרש במדינה זו.

סוגי הכשרות נחוצים בקנדה מדי שנה

הרשימה המדויקת משתנה משנה לשנה, אך ברוב הפעמים שבדקנו, בקנדה יש ביקוש למטפלים גריאטריים (בקשישים ובמוגבלים), עובדים סיעודיים, עובדי ביוטק והייטק, מדענים, מתכנתים, בודקי תוכנה, מהנדסים אזרחיים ועוד משלחי יד המתווספים משנה לשנה. אם אתם מחזיקים בהכשרות שניכר כי מתאימות למשק הקנדי, הגורל פשוט קורא לכם ליישם הגירה לקנדה. כיצד ניתן לתרגם את ההכשרה שלכם לאזרחות באופן מעשי, אם כן?

הכל מתחיל ונגמר בביקור אצל עורך דין הגירה מומחה

במשרד עורכי דין הגירה לקנדה יאגדו את כל תעודות ההכשרה המקצועיות שלכם לבקשת הגירה, ירחיבו את הפוקוס על ההכשרות שאתם מחזיקים, ינוסחו מכתבים וגילויי דעת המבהירים במה אתם מוכשרים כתורמים עתידיים למשק הקנדי, וכל זאת על מנת לקבל תגובה חיובית ממחלקת ההגירה שאתם זכאים לאזרחות. כמובן שהדברים ייעשו כחוק, על בסיס האמת, ובכפוף להכשרות שאתם באמת מחזיקים בהן. ימולאו מסמכי ההגירה, אליהם יצורפו מסמכי זיהוי, דרכונים מצולמים, וכל פריט אחר שיידרש לבקשה. האחרונה תישלח למחלקת ההגירה. תשובה לגבי זכאותכם ליישם הגירה לקנדה תתקבל אצלכם או במשרד עורכי הדין.

כדאי לדעת – הגירה לישראל לסטודנטים ותלמידים

הבנים והבנות שלכם תלמידי/ות תיכון? אתם עצמכם שואפים לנסוע ללמוד בישראל באוניברסיטה או במכללה? ניתן ליישם הגירה לישראל על בסיס לימודי במשרד עורכי דין זה. המשרד יסייע לכם לנפק ויזת לימודים א/2 למימוש חיי ההשכלה שלכם בישראל.