כל מה שרציתם לדעת על שירות השכרת כספת במרכז

השכרת כספות במרכז נחשבת פופולארית מאד באזור זה. בערים הגדולות כמו תל אביב, הרצליה וחולון התחרות בענף גדולה ומורגשת. סניפי בנק, חברות פרטיות ואפילו סוכני מכירות שיציעו להתקין לכם את הכספת בבית צפויים לפנות אליכם חדשות לבקרים או לשלוח לתיבות הדואר שלכם עלוני מידע בתחום. כיצד ניתן לזהות איכות מבין הפרסומים הללו ולבחור נכוחה את שירות השכרת הכספות שלכם?

שירות השכרת כספות במרכז ניתן לממש בבנק או בחברה הפרטית: כך תבחרו את הטוב מבניהם

כשהשירות ממומש בבנק, הוא מתומחר לכל לקוח בתעריף ידידותי מאד שחוסך לו 600-1,000 ₪ בשנה לעומת מה שמציעה החברה הפרטית. בתמורה מקבל הלקוח את הזכות להחזיק בכספת כמושכר בלבד, ללא אחריות הבנק למעשי שוד וביזה. בנוסף, הבנק מגביל את הלקוח ל- 20 ביקורים בשנה. מערך האבטחה בבנק מתקשה מאד לעמוד באתגרי המאה ה- 21 שמציב לו עולם הפשע. סניפי בנק בהם ישנם חדרי כספות נשדדים לא מעט בישראל. בשירות השכרת כספות בחברה הפרטית ניתן לשלם על שנה או על חלק ממנה. ניתן לבחור כספת לפי גודל ולשלם את התעריף המתאים (עולה ביחס ישר לגודל הכלי). בחברה הפרטית נהנה הלקוח ממבנה מבוצר המבוסס על בטון מזוין, מצלמות אבטחה מכל עבר, שומרים חמושים המחויבים לעבור פוליגרף תקופתי ויש אפילו פוליסת ביטוח על חשבון המנוי. היא מטעם חברת Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. ניתן להרחיב את הכיסוי בתוספת תשלום. אין הגבלת ביקורים. ניתן להגיע בכל יום עד 22:00 בלילה.

רכישת כספת לבית מחנות כספות או ממתקיני כספות אינה חלופה להשכרה: זה מעשה שעשוי לסכנכם

כשהכספת נרכשת על ידיכם כדי להיות מותקנת בבית הפרטי – אתם מעמידים את עצמכם ואת יתר דיירי הבית בסכנת חיים. זיהוי שישנה כספת בבית אפשרי בכל מצב, גם אם היא הוצנעה היטב. השינוי בתוואי של הבית בשביל לספק את הסתרת הכספת יורגש על ידי כל אורח, ומשם זו שאלה של זמן עד שהמידע יגיע לאנשים הלא נכונים. לכן, אל תיקחו סיכונים! השכרת כספת בחברה פרטית היא הפתרון היחיד שישמור עליכם. הוא ימנע מכם צעדים לא חכמים בתחום האבטחה שמתרחשים בבנקים, וכמובן ימנע מכם סכנת חיים כמתקיים לא פעם כשהכספת מותקנת בבית.