ריסוס גינה כולל: חדקונית הדקלים, פרעושים ועוד

חדקונית הדקלים היא אורגניזם חי אשר מקום התרבותו הוא גזע עץ הדקל. מדובר באחד המזיקים הקטלניים ביותר. בשונה מדבורים הוא אינו עוקץ או מסוכן לאדם, אבל הנזק שהוא מחולל לעצי הדקל קשה מאד לשיקום. בדומה לפרפר, לחדקונית הדקל מחזור חיים זחלי: היא נולדת זחל. בשלב זה היא אוכלת את פנים עץ הדקל כדי ללקט סיבים לתזונה. זה השלב ההרסני ביותר לעץ והוא כולל גם אכילת עלים. לאחר מכן, כשהזחל נהפך לגולם הוא מלקט את שיירי מזונו ו- "משתקע" בחדר התגלמות שנבנה ממנו, עד הפיכתו לחדקונית בוגרת עם כנפיים. חדקונית זו יכולה לתקוף עצים בריאים ולהחלישם אך בדרך כלל תתמקם בעצים שכבר נגרם להם נזק על ידי הזחלים. אנו חברת הדברה מהבודדות שיודעות לזהות את פועלן של חדקוניות הדקל ולמנוע נזקים קשי שיקום לעצי התמרים שלכם.

בדיקה לעצי דקל ותמרים לזיהוי החדקונית

הבדיקה תתבצע באמצעות מכשירי האזנה באמצעותם ניתן לשמוע את נבירת הזחלים בגזע. תתבצע גם בדיקה ויזואלית. עץ שהצמרת שלו נפגעה ויש בו חורקים בגזע מעיד על עקבותיה של חדקונית הדקלים. כאשר נזהה עץ שנגוע בחדקונית, נחולל פעולות מנע להגברת התפשטות פעילותם, תוך שימוש בחומרי ריסוס והדברה ייעודיים להרעלת המזיק.

הפסקת היבול מעצי הדקל והתמרים

אתם, כלקוחותינו, תידרשו להפסקת קטיפת היבול מעצי הדקל והתמרים שטופלו. הם יסומנו במדבקות המעידות כי נעשתה באותם עצים הדברה נגד חדקונית הדקלים. על המדבקה יצוין התאריך בו השפעת הרעלים של חומר ההדברה תפוג, בדרך כלל מספר שבועות ולעתים חודשים לאחר שהיא בוצעה (תלוי בהיקף החומר), שכן מדובר בריסוס כימי מוחלט, ולא בהדברה ירוקה.

ריסוס גינה כולל למזיקים נוספים

כאשר אתם מזמינים אותנו לרסס בחצר שלכם, כמובן שהכי חכם להסדיר טיפול כולל: ריסוס נגד פרעושים, ריסוס נגד צרעות ודבורים, זיהוי קיני נמלים והדברתם, ועוד. אנו נבצע טיפול כולל בחצר שלכם והפיכתה למקום בטוח הן לשהייה והן לגידול היבול שלכם. בסוף החורף מאד מומלץ לבצע פעולה זו, כי לצד הברכה שיש בגשם ובברד, הם משאירים המון נקבים, חורי זיפות ושאר פתחים המאפשרים למזיקים להגיע מהר ליעדים שלהם, והחצר שלכם ביניהם.