דברים שכדאי לדעת על בחירת שערים חשמליים לבית

שערים חשמליים צריכים להיבחר על פי אמות מידה עיצוביות ופונקציונאליות כאחת. בדרך כלל, כאשר נדרש שער חשמלי להולכי רגל יידרש גם שער חשמלי לרכב, אך זו ממש לא המלצה מחייבת. תלוי בנוכחותו של מקום חנייה בתוך שטח החצר שלכם. אם הוא איננו, לא תצטרכו להסדיר שער רכב. מה מומלץ לדעת על שערים חשמליים תקניים? מעוצבים? במאמר זה אנו חולשים על כל סוגי המידע שתצטרכו אתכם בעת הסדרת שערים חשמליים.

שערים חשמליים על פי התקן – מה המשמעות?

שער חשמלי, במיוחד אם מדובר בדגם לרכבים, מאד מסוכן כאשר הוא נפתח. גורם שגודלו בדרך כלל פי 3 משל דלת הולכי רגל סטנדרטית שנפתח בעוצמה אינו יוצר בדרך כלל תחושת בטחון מול עוברי אורח. לכן, גובש תקן לפיו השער חוקי אם ורק אם ניתן לעצור אותו פיזית באמצעות הזרועות שלכם בשעה שהוא נפתח. אם השער דק, מחומרים קלי משקל וכד' והמנוע שלו חזק, הרי שמדובר בשער לא תקני כי הוא פשוט ינוע במהירות עצומה וייטרק. לעומת זאת, אם השער כבד ועבה ויש לן מנוע איטי – זה כן תקני כי התנועה הצפויה איטית. כמובן שההמלצה שלנו היא לרכוש שער במהירות איטית תקנית ולא האיטית ביותר כדי שתוכלו ליהנות גם מיעילות מסוימת.

עיצוב שערים חשמליים – כיצד מומלץ ליישם?

עיצוב של שערים חשמליים מאד חשוב ליישם בהתאם למה שקורה בחצר שלכם. בשונה מרכיבי פרזול אחרים כמו מעקות וסורגים, השער לא צריך להתעצב על פיהם. זהו לא רק רכיב פרזול אלא מרחב הכניסה לכל הקומפלקס שלכם ולכן דווקא השינוי בעיצוב הוא שיביא לו את ההילה הנדרשת. חשוב לקחת השראה מגורמים שונים הנמצאים בחצר כמו פרגולות, גרמי מדרגות, מעקות וכד' כדי לגבש בחצר שלכם שער ייחודי לאיך שהיא נראית. מצד אחד הוא ייראה בולט ומרשים ומצד שני יתכתב עם עיצוב המבנה. יש לבחור בגוון ובצע מיוחדים שישרו התרשמות דקורטיבית מדהימה, עם פיתוחי מתכת ושימוש בגוונים מרהיבי עין. בדרך זו תוכלו לממש בחצר שלכם שער מעוצב אשר ישרה אווירה מצוינת במרחב ויאפשר לכם לארח בכבוד רב, כשהצופים נהנים ממראות פנורמיים אקסקלוסיביים בחצר הודות לשער המרשים.