ויזה לישראל למטרות לימודים מסוג א/2 אצל עורך דין מומחה

מהי ויזה לישראל מסוג א/2 ולמי היא חיונית? ויזה א/2 חיונית עבור כל מי שמתעניין בלימודים בישראל. זו אשרת תלמיד המכסה כל סוג של תלמיד בישראל, החל מתלמיד תיכון שאינו אזרח ישראלי אשר נשלח לארץ על ידי ההורים שלו (או אפוטרופוסים אחרים) ועד סטודנט בכל גיל המתעניין במוסדות ההשכלה הגבוהה ובלימודי תעודת הכשרה או לימודי דת, לרבות ישיבות וכוללים. ויזה לישראל מסוג א/2 מוסדרת במשרד עורכי דין על בסיס מספר קריטריונים אשר דורש משרד הפנים.

אישור קבלה ללימודים

עליכם לספק דרך משרד עורכי דין מומחה להנפקת ויזה לישראל אישור קבלה ללימודים. אישור זה צריך לספק מידע לפיו התקבלתם ללימודים ובכוונתכם להשתקע במוסד לימודים זה בחודשים הקרובים או בשנים הקרובות, תלוי באורך מסלול ההכשרה.

הוכחת יכולת מימון השהייה בישראל

קריטריון נוסף אשר דורש משרד הפנים לפני הנפקת ויזה לישראל מסוג א/2 היא יכולת המימון שלכם בישראל. עליכם להציג הוכחות שיש לכם כסף לשהייה בישראל, שכן מדובר בוויזת לימודים בלבד, ללא היתר עבודה. ניתן להציג מידע מחשבונות הבנק שלכם, למשל, המאשר כי יש לכם כסף לשהייה הכוללת שכר דירה, קניות ולוגיסטיקה, לרבות השקעה במוצרי לימוד ושכר לימוד.

פרטים מזהים

כמובן שעליכם למסור במשרד עורכי דין פרטים מזהים א/שר יזכו אתכם בוויזה לישראל מסוג א/2: דרכון מצולם, תמונות פספורט, ועוד. פרטים מזהים אלו יצורפו לבקשת ויזה לישראל מסוג א/2 במשרד עורכי דין ויישלחו למשרד הפנים להמשך טיפול.

כדאי לדעת: ויזה לארה"ב

משרד עורכי דין זה מתמחה בכל סוגי הוויזות לארה"ב: אשרת תייר, ויזת משקיע E-2, ויזות E-1 לעובדי חברות שקיבלו אישור הסמכה לארה"ב, גרין קארד על בסיס קשרי משפחה, גרין קארד על בסיס תעסוקה EB-1, EB-2, גרין קארד על בסיס השקעה כספית EB-5 וגרין קארד מהגרלת הגרין קארד. מי שזקוק להסדרת ויזה לארה"ב מכל סוג מוזמן לפנות למשרד עורכי דין זה ולהתאים לעצמו את הרשאות האשרה המתאימות לביקורו הייעודי בארה"ב. השירות הנו שירות מומחים של משרד עורכי דין המתמחה באשרות לארה"ב, החל מאשרות תייר ועד אשרות הגירה ושהיה ממושכת.