שלטי בטיחות וכיבוי אש בהתאמה למבנה

אם יש לכם משרד בבעלותכם, חשוב להסדיר בו שלטי בטיחות וכיבוי אש. מה חבילת השלטים שלנו כוללת? להלן כל מה שאתם צריכים להכיר בתחום שלטי החירום והבטיחות. במאמר זה נדגים סוגים שונים של שלטים שניתן לייצר עבור הלקוח. חלק מהשלטים הם שלטי כיבוי אש פר אקסלנס וחלקם שלטי חירום הלקוחים מתחומים אחרים, למשל הטבעה על דלתות אם מדובר בכניסות או יציאות חירום.

שלטי אש לארונות גלגלון

בשונה ממטף המשמש חדר קטן עד בינוני, הגלגלון משמש את המתחם הגדול, למשלך חניון בקניון או פרוזדור ענק. הגלגלון נמצא בתוך ארון תקני לכיבוי אש בצבע אדום עם אבזם. על פי התקן יש להטביע על ארון כזה את הכיתוב "אש" בפונט Miriam בגודל גדול. פונט אדום על רקע לבן. אנו מספקים שלט זה להטבעה על גלגלונים כדי להתמצא בקלות יתר. ברגע האמת, בשריפה, תדעו על פי השלט שבארון הזה ישנו גלגלון ותוכלו לשלוף אותו ולהנחית זרנוקים על השריפה ביעילות רבה.

שלטי יציאה וכניסת חירום מודפסים

שלטים אלו נועדו לסמן כי ישנן כניסות ויציאות חירום. השלטים הנם ירוקים צהובים, כשהרקע בדרך כלל צהוב והפונט ירוק. שלטים אלו ניתנים להטמעה בפתחי החירום שלכם כדי להבהיר שזהו נתיב המילוט בשעה שאש תאחז במבנה או שתזדקקו להימלטות מכל סיבה בטיחותית אחרת.

שלטי אורות ליציאה, כניסה וכיבוי אש

ניתן להסדיר חלק מהשלטים שפירטנו עד כה באמצעות תאורה במקום הדפסה. שלטים אלו לא משמשים רק כאמצעי כיתוב אלא גם כאמצעי תאורה נוסף שיהיה בו צורך בפתחי מילוט או התכנסות עם רמת אור נמוכה. שלטי יציאת חירום וכניסת חירום מוארים ניתן לראות הרבה במחסני רשתות השיווק ואפילו באולמות קניות ראשיים כדי לסמן פתחי חירום הכרחיים.

חשוב מאד להקפיד על שילוט הבטיחות שלכם

עם עבודה בטוחה לא משחקים. היא בטוחה בראש וראשונה כאשר יש לכם שילוט כיבוי אש תקני המתאים לתשתיות המבנה שלכם. חשוב לדאוג להסדיר שלטי בטיחות וכיבוי אש בכל בית עסק על מנת להרגיש בו בטוחים באמת ולא רק לחשוב שזה כך למראית עין ולהקנות תחושה זו גם לעובדים ולאורחים.