טיפים לבחירת סרט קשירה פוליאסטר למארזים

בין אם יש לכם מכונת קשירה ובין אם אתם כורכים את סרט הפוליאסטר ידנית באופן חד פעמי, חשוב לדעת כיצד לבחור את סרטי הפוליאסטר שלכם לקשירת חבילות. כעצמאיים, לעתים אנו נבקש להשתמש בחבילות: כאשר נשלח משהו מוגן בדואר, כאשר נבקש להפיץ עצמאית חומרים שיווקיים, ועוד. כיצד מומלץ לבחור סרט קשירה למכונה? במאמר טיפים זה ניגע בכל מה שצריך לדעת על סרט קשירה פוליאסטר איכותי, חזק ועמיד במיוחד ומנגד, קל לפתיחה ולתפעול.

טיפ מס' 1 – פנו לחברת מומחים במוצרי קשירה

חברה זו מספקת מבחר חומרי הדבקה וקשירה המאפשרים לספקים רבים לאגד חבילות ולאבטח מוצרים בקלות. החברה מספקת סרט קשירה למכונה מכל סוג: רק להכניס לתא הייעודי בה ולהתחיל להשתמש. חברת המומחים תסייע לכם למצוא את חומר הקשירה המועדף למוצר שאתם מבקשים לאגד ובהתאמה לסוג החבילה בה נמצא המוצר: עץ, קרטון, מתכת פלסטיק או אחר.

טיפ מס' 2 – ודאו כי מדובר בסרט קל לתפעול

חשוב לוודא כי מדובר בסרט קל ופשוט לתפעול. סרט שלא מצריך סכין או מספריים אלא יכול להיפרם באמצעות משיכה של קצה-מודבק – יתרון. סרט כזה נפתח מהר מאד ועל כן נחשב יעיל ביותר לשימוש פעיל. מקבל החבילות לא יזדקק למכשיר חיצוני ויוכל להתנהל עמן מכל מקום גם אם הוא לא מצויד באמצעים מקצועיים לפתיחת חבילות.

טיפ מס' 3 – קחו בחשבון עמידות לאקלים ורטיבות

חשוב לוודא כי מדובר בסרט עמיד שיאפשר את שינוע המוצר מבלי שקיים חשש לקריעתו. סרטים המבוססים על דבק חיצוני וחלש הם אולי לא הפתרון הכי טוב אם הוא לא עמיד דיו ועלול להיפרם בגשם. כאן זו התזכורת לחזור לטיפ מס' 1: חבילה לא סוגרים בהימור ולא בהפתעה. חבילה המיועדת להפצה סוגרים באופן מקצועי, ורק בו, כדי להבטיח אי קלקול כתוצאה ממערכה חורפית אליה החבילה נחשפה. סרט קשירה למכונה חייב לספק עמידות כדי לאפשר לחבילה להגיע בשלום ליעד בלי לחולל נזקי פנים למוצרים הנמצאים בתוכה. סרט קשירה פוליאסטר חייב להיבחר באיכות הטובה ביותר כדי להבטיח זאת, כולל הדבקה ושידוך מהודקים שישמרו על החבילה בשלמותה.