טרקטורונים מעופפים – כל מה שרציתם לדעת על חוויית אקסטרים נהדרת

אם אתם חובבי חוויות אקסטרים, אתם בוודאי תשמחו להכיר את הטרקטורונים המעופפים. הטרקטורונים המעופפים הם כלים מנועיים אשר מעליהם מצנח רחיפה. המשתמש יושב בקבינה של הטרקטורון בליווי מדריך ולומד כיצד להטיס אותו. המדריך ממריא אותו והמשתמש מנווט ימינה שמאלה. בסיום הסשן המדריך מנחית את הטרקטורון.

התאמת חוויית הנסיעה למשתמש

ניתן להתאים את חווית הנסיעה למשתמש, רגועה ותיירותית או פרועה ומסעירה, אתם קובעים. המדריך יספק למשתמש את חוויית הנסיעה המבוקשת ויסייע לו להגשים חלום ולטוס בחוויית אקסטרים על פי מידתו ורצונו. בהמשך התקופה, ניתן לקחת שיעורי טיסה בטרקטורון וללמוד כיצד להטיסו לגמרי לבדכם.

מתאים כיום הולדת או לאירוע פרטי

אקסטרים נתניה בטרקטורון מעופף הנה מתנה נהדרת ליום הולדת. בעל השמחה, כשהוא ישוב על טרקטורון לא ישכח את החוויה בשנים הקרובות. אם אתם מחפשים את מה שבאמת מיוחד, מרהיב עין וגם מעניין ומרתק בגישה, אקסטרים טרקטורונים בנתניה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים כדי להגשים זאת.

מתאים לכל אחד

הטרקטורון המעופף מתאים פשוט לכולם. על אף שזה נשמע מהפכני, טיסה פתוחה בטרקטורון-מצנח, זה נחשב לאחד מכלי הטייס הבטוחים והמוגנים ביותר. הנוסע מוגן לכל אורך הנסיעה, נמצא בהשגחה של מדריכים ויכול ליהנות מנופי ארץ ישראל עוצרי נשימה שמעולם לא ראה בעבר, גם לא בטיסות לחו"ל, בהן המראות מוגבלים לאזור הטיסה ולמספר שניות עד שמסתיימת ההמראה. כאן, כל הטיסה אתם נהנים מנופים משגעים שהופכים את החוויה לצבעונית ומרתקת במיוחד.

ניתן להירשם בקבוצות

חוגגים ימי הולדת בייחד? מתכננים אירוע קבוצתי? ניתן לממש זאת בחוויית אקסטרים טרקטורונים ולהעלות לאוויר מספר כלים בליווי מדריכים. החווינה מתאימה ליחידים, זוגות וקבוצות. יש לתאם את כמות המגיעים לפני הרישום כדי לעדכן אתכם האם ישנם מספיק כלים וכדי להיערך להגעתכם כקבוצה מגובשת על מנת להוציא את הטיסות בזמנים המתוכננים, ללא עיכובים.

רבים חזרו להטיס טרקטורון מספר פעמים

רבים ממי שביקרו באתר אקסטרים נתניה וטסו בטרקטורון מעופף חזרו לחוויה שנייה ואף למעלה מכך, עד שנעשו מדריכים בעצמם. זהו אתר שהפעילות בו ללא ספק "ממכרת" בשל הסיפוק שהיא מעניקה למשתמשים, מה שמביא רבים לצרוך את הנסיעה שוב ושוב ליצירת שגרה כיפית הלכה למעשה.