איך מחושב החזר מס הכנסה?

החזר מס הכנסה לשכירים הינו החזר אשר מגיע היום לשכירים רבים, ורבים מהם כלל לא מודעים לכך. החזר מס הכנסה מגיע לשכירים אשר שילמו יותר ממה שהם צריכים, כאשר בישראל המערכת לא פועלת באופן אוטומטי כך שאם שילמתם יותר ממה שאתם צריכים, אתם צריכים להגיש בקשה לקבלת ההחזר המגיע לכם אחרת לא תקבלו את הכסף.

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר מודעות בתחום. רשויות המיסים מדווחות על עודף גביה של סכומים רבים מאוד וישראלים רבים אשר ביצעו בחינות והגישו בקשות זכו לקבלת החזרים בסכומים גבוהים מאוד.

איך זה מחושב? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מה מגיע לי?

בכדי שתוכלו לחשב החזר מס הכנסה שמגיע לכם, אתם צריכים קודם כל לדעת את הזכויות שלכם. סימולטור החזר מס יכול לסייע לכם לבצע את החישוב הראשוני ולהבין האם באמת אתם צריכים להגיש את הבקשה, אך את הבקשה עצמה כדאי להגיש בליווי של מומחים לתחום אשר יוכלו לבדוק לעומק את הבקשה שלכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת ההחזרים המגיעים לכם.

החזרים יכולים להיות בגין נקודות זכות שצברתם עם השנה או בשל שינויים כמו החלפה של מקום העבודה, לידה, משיכה של קרנות פנסיה והשתלמות וכדומה. יש לא מעט מקרים אשר מזכים אתכם בהחזרים ולכן חשוב להבין את התחום לעומק על מנת לבצע את החישוב הנכון.

איתור כל המידע הרלוונטי

כאשר אתם עובדים עם חברה מקצועית המתמחה בהגשת בקשות החזר מס הכנסה היא בוחנת את כל המידע הרלוונטי עבורכם, ולא רק עבור השנה החולפת, אלא עבור כל 6 השנים האחרונות (לא ניתן להגיש בקשות עבור שנים מוקדמות יותר). בחינת המידע כוללת בדיקה של התא המשפחתי שלכם, מעבר למקום מגורים חדש, שינויים במקום העבודה הקיים או החלפה של מקום עבודה ועוד.

לכן חשוב לבחור אנשי מקצוע מומחים אשר יוכלו לבדוק לעומק את כל הנושאים הללו ולבצע עבורכם את החישוב הנכון והמדויק ביותר בשבילכם.