איך יוצרים קשר עם גוגל ומתי זה נדרש? מידע חיוני למנהל העסק באינטרנט

יצירת קשר עם גוגל היא פעולה הכרחית עבור כל בעל עסק המתנהל באינטרנט. לעתים, דברים לא עובדים כמו שציפינו ואף חמור מכך: אנו נחשפים להעתקות, גניבות ספרותיות וגבינות פטנטים דרך הרשת, ולשם כך חייבים לדעת איך יוצרים קשר עם גוגל ישירות. זה הרבה יותר יעיל מאשר לאתר את מפר זכויות היוצרים, שפעמים רבות מסתתר מאחורי בוט או Avatar לא שלו.

מומלץ ליצור קשר עם עורך דין המתמחה בדיני התנהלות ברשת

חשוב מאד ליצור קשר עם עורך דין מסוג זה שגם מכיר את ההתנהלות בגוגל ישראל ויוכל לקשר אתכם עם מחלקות התוכן המובילות והמשמעותיות בחברה: גוגל אדסנס טלפון, אימיילים חשובים ודפי נחיתה להשארת פניות, גוגל אדוורדס – טלפונים, מיילים ודפי נחיתה, ועוד. בדרך זו אתם יכולים להגיע במהרה לקובעי המדיניות בגוגל ולדאוג כי הפרסומים מפרי הזכויות יוסרו, כך שתוכלו להתנהל בבטחה עם התכנים שלכם ברשת ללא חשש מגניבות נוספות בתקופה הקרובה.

תיקון טעויות שנעשו בתחום הקידום הרשתי

לעתים אנו חושבים, כבעלי עסקף שעשינו מהלך קידומי נכון אך מגלים שמבחינת מספרים ואנליזות המודעות שלנו דורכות במקום. למשל, היו כבר הרבה מקרים שאנשים יצרו קשר עם שירות לידים מקצועי שהביא לאתר האינטרנט המסחרי שלהם תנועה, ועל אף התנועה והעדויות של אלו ששירות הלידים יצר איתם קשר, שהם גלשו באתר המדובר, או במודעה כלשהי הם לא נהפכים לוויראליים במספרים. במקרה כזה, מומלץ לדעת איך יוצרים קשר עם גוגל על מנת לבדוק מה לא נעשה נכון על ידכם ברמה הטכנולוגית וכיצד ניתן לתרגם המרות שנעשו דרך לידים בטלפון למספרים בקידום באינטרנט בפעם הבאה.

הבטחה כי העסק ירוץ כנדרש באינטרנט

עבודה מול גוגל דרך עורך דין המתמחה ביצירת קשרים משפטיים עם תאגיד זה תבטיח לכם קידומים מוצלחים ובטוחים, ללא תקלות בדרך. היא תבטיח כי גם אם גנבו לכם זכויות יוצרים במהלך הקידום, ניתן יהיה להתגבר על כך יחסית מהר ולחזור לשגרה באופן מידי. אם אתם מתנהלים באינטרנט עם חשבונות עסקיים בגוגל ובפייסבוק, מאד מומלץ ליצור קשר עם משרד עורכי דין המתמחה בסוגיה איך יוצרים קשר עם גוגל על מנת שתגובו בכל התנהלות שלכם בעתיד.