כך מומלץ לבחור שערים חשמליים לחצרות הבתים במקצועיות ובאחריות

כאשר אתם מתכננים שערים חשמליים – מומלץ לקחת בחשבון מספר אנקדוטות שיסייעו לכם בבחירת המוצרים המתאימים. הראשונה תקפה לכל מי שמבקש להסדיר שער בחצרו: עמידה בתקני בטיחות. השנייה עוסקת בנושא עיצוב התקן הכניסה המרשים. במאמר זה נפרט אודות שתי אנקדוטות אלה ועל כן נעשיר אתכם במידע שיסייע לכם לבחור נכוחה את השער הנדרש.

תקני בטיחות הנדרשים לשער חשמלי

כעיקרון שערים חשמליים מהווים כל התקן שנפתח באמצעות ממסר חשמלי. ישנו שער שנפתח באמצעות ממסר ותו לא וישנו שער שיש לו גם מנוע שמזיז לבד את השער. זאת, בשונה משער עם ממסר שהוא ידני ונעול, והממסר רק משחרר את נעילתו האלקטרונית של המנעול. השער עצמו מכני. בשל כך אין לו תקנים. לעומתו, שער שיש לו מנוע חייב להיות בר עצירה ביד. המשמעות של שערים חשמליים שלא ניתן לעצור ביד היא פשוטה: טריקה מפחידה ועוצמתית העלולה לסכן עוברים ושבים. לכן, כאשר אתם רוכשים שער דק חובה לוודא שיש לו מנוע חלש ואיטי במתכוון – על מנת להתאים אותו לשער הנבחר. זאת, בשונה משער עבה, גדול וחזק שזקוק למנוע תואם להזזתו בהתאם למשקלו.

עיצוב שערים חשמליים הלכה למעשה

עיצובם של שערים חשמליים נעשה בדומה לאופן העצוב של כל שער אחר. ניתן לעצב בהתאם להתקני הפרזול הסמוכים, למשל לבחור שער שנראה כמו הגדר שלכם. ברם, אן רכשתם את הגדר בנפרד מהשער, הסיכוי שתמצאו שער באותו גימור בדיוק שואף לאפס. לכן, מומלץ שהשער ייראה שונה מהגדר כדי לעיצור עוצמה, אבל דומה ליתר רכיבי החצר כמו מעקות, מדרות, צבע דקים לגינה ועוד. עיצוב שערים חשמליים בדרך זו יאפשר לכם ליהנות על 2 אלמנטים: השער חזק ועוצמתי כי עובדה שהוא שונה מהעיצוב המקיף ועדיין נראה מעולה. בנוסף, הזיקה שלו לרכיבי פרזול מרוחקים כמו מעקות ומדרגות הופכת אותו לתואם לעיצוב הבית שלכם. אלמנטים אלט נדרשים על מנת לוודא כי שערים חשמליים מתאימים לחצרות בתים מסוימות. באמצעות שערים חשמליים עוצמתיים ומעוצבים למשעי, בצבע ובצורה המתאימה אתם זוכים להכניס הבייתה אורחים באופן חגיגי ולאפשר להם ליהנות מכל התמורות ברחבת הכניסה: שער מעוצב, קל לתפעול וידידותי למשתמש.