למדו כיצד ליישם פתיחת עסק ולנהל אותו באופן רווחי ומבטיח

לא יהיה זה סוד לומר כי פתיחת עסק היא משאת ליבם של אנשים רבים, גם של מי שהיו שכירים למשך תקופה ארוכה. גם הם יודעים שבניגוד לעבודה שכירה בטוחה, בעולם העצמאיים אין תקרת זכוכית. נכון, ניתן גם להיכשל ולפשוט רגל. אבל כאשר העסק מצליח, התנופה היא פי כמה מזו של הישארות אדם שכיר, ולא רק בכמות הכסף שתהיו צפויים להרוויח אלא גם בסיפוק שהבאתם לעצמכם עבודה ומקורות התפתחות בזכות כשרונכם ומהלכים יזמיים. מעוניינים לדעת כיצד לצאת לדרך עצמאית נכוחה? בואו להירשם אלינו אל קורס יזמות עסקית ולהתחיל ברגל ימין.

התנהלות מול רשויות המס

אנו נלמד אתכם כיצד עליכם לדווח לרשויות המס שברצונכם לפתוח עסק. ניתן לגשם לרשות המס הקרובה לאזור עבודתכם ישירות או לבקש במשרד רואי חשבון או יועצי מס שעובדיו ייגשו בשמכם. בשני המקרים צריך להקפיד להתחיל תמיד כעוסקים פטורים ממע"מ או עוסקים זעירים שלא חייבים בביטוח לאומי על העסק בשל הכנסה נמוכה. כשתגיעו לרמות שכר גבוהות, רשויות אלה ידרשו מכם לשנות סטטוס, ולכן אין טעם להתחיל בהגדרות של עסק המשלם מיסים וביטוח לאומי כאשר הוא חדש. פרטים נוספים על פתיחת עסק יילמדו במסגרת קורס יזמות עסקית.

התנהלות מול גורמים מדווחים

אנו נלמד באיזו סמכות ביקורתית לבחור שתדווח על העסק שלנו לרשויות המס. ישנם 3 סוגי דיווחים: עצמאיים שהם גם עובדים שכירים צריכים לעשות תיאום מס. בנוסף, מדי שנה יש להגיש את דו"ח העצמאיים השנתי ומדי 5 שנים הצהרת הון. אתם לא צריכים לספור כלום כי הרשויות הרלוונטיות ישלחו אליכם מכתבים. בהתאם להיקף פעילותכם יש לבחור במשרד המדווח. בדרך כלל עסקים מאד גדולים יתבססו על משרד רואי חשבון ועסקים בינוניים וקטנים על שירות ייעוץ מס בלבד.

פיתוח העסק ושגרתו

כאשר העסק כבר הוקם צריך להתחיל לפתח אותו. פיתוח של עסק הוא למעשה יצירה ראשונית של הכנסותיו במטרה להגדיל אותן. אנו נלמד כמה אפיקים שיסייעו לכם להתפתח: קורס שיווק ומכירות ליצירת מערך מכירות יעיל המושך לקוחות טובים כמו מגנט. בנוסף, נלמד לייצר רעיונות שיווקיים חדשים לרשתות החברתיות ולדבר לקהל שלכם כדי לגרום לו להעדיף תמיד את המוצרים והשירותים שלכם על פני אלו של המתחרים.