ריסוס לדבורים – שירות שחובה להסדיר לפני האביב והקיץ

ריסוס לדבורים הוא אחד מהשירותים הכי חשובים שתצטרכו להסדיר בחצרכם. הדבר נכון במיוחד בתפר שבין החורף לקיץ בסיום ימי הגשמים. הגשם הראשון הוא לא יותר ממרבץ אבק אבל כבר הוא מחליש מאד את האיטום, הסיליקון ותשתיות ההגנה הנוספות התוך הבית. מבעד לפתחים הללו תיכנס לכם צרעה הבייתה וייכנס לכם דבור הבייתה. זה כמובן לא תרחיש תקין אבל בבית פרטי במיוחד אם יש בו עצי פרי זה מאד מציאותי. לכן, עם סיום החורף בחודשי מרץ אפריל חשוב להקדים תרופה למכה ולהזמין ריסוס לדבורים. אנו מספקים ריסוס זה ובכך מכשירים את הבית שלכם למגורים לאחר תקופת החורף.

זיהוי מוקדים בעייתיים לכניסת דבורים

אנו נזהה את המוקדם הבעייתיים בהם ישנם חורים באיטום שמהם עלול להיכנס דבור הביתה ונמליץ לכם לפנות לקבלן איטום שיסגור זאת. אנו נמפה את כל הפתחים בבית ובכך נבטיח שאתם יודעים מה אתם צריכים לעשות על מנת להסיר מעליכם את נגע הדבור או הצרעה.

זיהוי כיני דבורים וצרעות והדברתם

במקביל, אנו נסייר בחצר שלכם ונאתר כיני דבורים וצרעות. אנו נדביר אותם ובכך נשלים ריסוס לדבורים. אנו מאד ממליצים להזמין ריסוס כולל נגד עוקצים ומזיקים נוספים שעלולים לפקיד אתכם אפילו ריסוס לפרעושים. בניגוד למה שחושבים, זהו לא טפיל שמגיע רק כאשר יש כלבים וחתולים. אז, הוא מופיע בתפוצה יותר גדולה אך למעשה הוא קיים בכל מקום, בטח אם החצר היא פרטית. אם יש מאכילי חתולים בסביבתכם, כמובן שסיכוי שלכם להיפגש עם פרעושים הולך וגדל. כאשר מזמינים ריסוס פרעושים גינה פרטית בגובה הבית היא פשוט מקום ייעודי לעשות זאת.

עבודה יסודית כולל אחריות

לאחר גמר הריסוס, אנו נספק לכם תעודת אחריות שהוא בוצע. היא תודבק על המקרר או על הכיור שלכם על מנת שאתם וגם המדביר הבא תוכלו לזכור מתי זה אירע ומהם הצעדים שיש לעשות באותה נקודת זמן. על תעודת האחריות ייכתב בדיוק מה נעשה: ריסוס לדבורים, ריסוס נגד פרעושים ובאלו אמצעי שימוש זה נעשה כדי שתזכרו מה היה בשירות שקיבלתם וכדי שמומחי ההדברה הבאים יסיקו מכך מסקנות עבודה לעתיד באותו מקום.