מדבקות למשרדים ולחלונות בעיצובים מיוחדים

על מנת לבחור מדבקות למשרדים מומלץ לבחון את המטרה הנדרשת להצבתן. בדרך כלל, מדובר על מדבקות לחלונות לשימושים שונים. במשרדים גבוהים, שלא ניתן לראות מבחוץ, מטרת הדבקת המדבקות היא ליצור ציפוי אנטי סאן מגן שמש, בעוד המטרה בהדבקת המדבקות במשרדים נמוכים ובחנויות היא הטבעת מסרים פרסומיים ושיווקיים שימשכו לקוחות לבוא לשם, במיוחד אם אלו משרדים המשמשים כנקודות מכירה ישירות ללקוחות, כמו האופן בו עובדות חנויות הרחוב והקניון. ישנם גם עיצובים לשם העיצובים, מהם נהנים יושבי המשרד מדקורציה פנימית מרהיבת עין. אצלנו תוכלו למצוא מבחר מדבקות למשרדים בעיצובים מיוחדים!

תכננו את העיצוב המושלם לכל משרד

באמצעות מדבקות למשרדים שאנו מספקים תוכלו לעצב מחדש את המשרד ולהפוך אותו לפנינת חמד של ממש. ניתן ליישם זאת בקירות באמצעות מדבקות טפט ייחודיות ובחלונות באמצעות מדבקות שמעטרות פלטות שקופות, לא פוגעות בהשתקפות ומעשירות מאד את העיצוב מבפנים. אם אתם חנות או משרד בגובה נמוך המשמש כנקודת מכירה, ניתן לבחור מדבקות למשרדים עליהן ניתן להטביע את המסרים השיווקיים הנדרשים, או פשוט את שם המותג שלכם.

בחרו את מידות המדבקות המושלמות

צוותי המומחים שלנו יסייעו לכם לגבש את המידות המושלמות לכל קיר או חלון. מדובר בעבודה מקצועית כבר מרגע בחירתכם, ולכן אנו נסייע לכם למצוא את המדבקות שיעשירו מאד את הקירות שלכם מבפנים ויתאימו למידותיהם. אנו ממליצים לבחון גם מידוצת ויזואליות. למה כוונתנו? אם אתם מעצבים קיר או חלון בגודל מאד קטן, מומלץ שהאותיות במסרים השיווקיים או האיורים בעיצוב יהיו קטנים כדי ליצור יחס התאמה טוב בין המיצג לבין הקיר ,ממש כמו שבוחרים תמונה לתלייה.

צרו במשרד שלכם אווירה אחרת

באמצעות מדבקות לחלונות ולקירות המשרד, המראה הפנימי שלו ייראה שונה לחלוטין, חגיגי יותר, צעיר יותר ומזמין הרבה יותר. לקוחות יבקשו להישאר זמן רב יותר בזכות האווירה הטובה שהמדבקות ישרו בחלל. אל תוותרו על היופי הפנימי שמגיע לכם להסדיר במשרד! אתם זקוקים לסביבת העבודה שתיהנו ממנה יותר מכל, ואת זה מגשימים באמצעות מדבקות למשרדים שיעשירו את העיצוב ויהפכו את המשרד שלכם למקום אטרקטיבי מתמיד. בואו לצאת לדרך חדשה עם מדבקות למשרדים ברמה אחרת!