דברים שכדאי לדעת על בחירת שירות אחסון אתרים לעסקים

כשאתם בוחרים חברת אחסון אתרים – מאד מומלץ לדעת  למי אתם פונים ולהכיר את השירותים שאתם מקבלים. זה לא סוד שהדרישות של אתר אינטרנט כיום שונות מהדרישות לפני עשור או 2 עשורים: התמונות מרובות יותר, יש יותר אפשרויות אנימציה ותכנות, והאפשרויות הללו עולות בנפח אחסון, ולא מעט ממנו. לכן, האפשרות לאחסן אצלכם במשבים את האתר כבר לא ראלית, ועליכם לפנות לשירות השכרת שרת וירטואלי בענן. מה חשוב לדעת כשבוחרים את השירות הזה?

מקום פנוי להעלאת תכנים

לרוב, התמחור הוא לינארי: ככל שיש יותר מקום, התשלום החודשי יותר יקר. ניתן למצוא חברות ובהן משלמים תשלום שנתי או דו שנתי. בחברות כאלה, התחייבות לפרקי זמן ארוכים של מספר חודשים עשויה להניב לכם הנחה של אחדות-אחוזים בתשלום החודשי. כמובן שהאינטרס שלכם צריך להיות כמה שיותר מקום פנוי בכמה שפחות כסף. זה מאפשר לכם לנהל את האתר ביעילות, לא להרגיש שחסרים לכם משאבים ואם המחיר מיועד לפרק זמן ארוך אז כמובן שהרווחתם.

אבטחת מידע ברמה גבוהה בשרת

חברת השרת צריכה להציב רף גבוה של אבטחת מידע. אל תשכחו שאתם לא קונים רק זכות למקום פנוי באיזשהו ענן. זה המקום בו אחסון אתרים שבניתם צפוי להתממש. אתם לא רוצים לגלות שבוקר בהיר אחד האתר קרס כי גורם חיצוני הפיל את השרת. לכן, אבטחת המידע מאד חשובה כדי שיהיה לכם על מי לסמוך במהלך תפעול האתר. כמובן שזמינות גרמה גבוהה של ההנהלה וצוות השירות בטלפון ובווצאפ מאד קריטית לפתרון בעיות באופן מידי.

הטבות שמקבלים בנוסף למקום אחסון פנוי

שירות אחסון אתרים אינו מספק רק מקום אחסון. בתמורה לתשלום על השכרת שרת וירטואלי מקבלים, בדרך כלל, הטבות נוספות כמו דומיין משלכם, תיבת אימייל עם השם שלכם, שטרודל שם הדומיין נקודה קום, נט, נט איי אל או סי או איי אל, ואפילו גישה לגוגל עסקים G-SUITE משם ניתן לגשת לאימייל הזה באמצעות ג'ימייל פשוט ולבדוק הודעות. ודאו שאתם מקבלים את כל ההטבות הללו בחברת אחסון אתרים אליה נרשמתם. טיבה של השכרת שרת וירטואלי לא נמדד רק בנפח, אלא גם באיכותו של השירות, ודומיין ואימייל משלכם הם סממני איכות מובהקים.