הסדרת תלוש שכר וולט – הכיצד?

כיצד ניתן לעבוד בוולט כשליחים ולהיות משולמים בתלוש משכורת במקום דרך חשבונית חייבת במע"מ או במס ישיר? באמצעות הסדר עצמאי שכיר, ניתן להפוך כל פרויקט עצמאי לעבודה שכירה. הדבר מתבצע באמצעות הסדרת ניירת התעסוקה שלכם מחדש, כשהתנאים המקוריים שלה נשארים כמו שהם. בסוף החודש, משתנה אופן התשלום וסכום התשלום מוקטן באחדות בודדות של אחוזים בלבד, כתשלום על השירות.

הכל מתחיל ברישום לחברה שעוסקת בשירות עצמאי שכיר

הרישום כולל החלפת פרטי בנק, שם מלא, מספר זהות ופרטים מזהים נוספים שיידרשו. במסגרתו, מסוכם כי החברה שעיסוקהּ הוא עצמאי שכיר תעביר לכם שכר מדי חודש בחודשו. מול וולט, אתם מסדירים שבמקום שהכסף יועבר לחשבון הבנק שלכם, הוא יועבר לחשבון הבנק של החברה שעוסקת בתחום עצמאי שכיר. האחרונה מפרישה לכם את הכסף בתלוש משכורת עם 2 סוגי ניכויים (להוציא הניכויים החייבים בחוק לביטוח לאומי, בריאות וקרן פנסיה), דמי טרחה ודמי מעביד. סך כל התקבולים הוא 5% מהשכר המקורי ששולמתם עליו בוולט.

פירוט אודות התקבולים שתשלמו לעצמאי שכיר

דמי טרחה – מגלמים את מה שתצטרכו לשלם לחברה על הטרחה שלה להפוך כסף מזומן חייב-בחשבונית לתלוש משכורת: קליטת הכסף במקומכם, דיווח עליו למס הכנסה, ומהלך הנפקת התלוש עצמו.

דמי מעביד – היות ו- וולט הם המעביד שלכם בפועל ועצמאי שכיר על הנייר, והיות ש- וולט אינה מעסיק אלא מעין לקוח גדול של העסק שלכם (במקור, לפני שנרשמתם לעצמאי שכיר), אין מי שישלם לכם דמי מעביד במקרה של פיטורין (או בשפה של וולט, הודעה על סיום התקשרות). את דמי המעביד גובים במסגרת שירות עצמאי שכיר מהתלוש שלכם כדי שיהיה לכם מהיכן לשלם פיצויים. כמובן שניתן שלא לשלם דמי מעביד, ופשוט לפתוח קרן פיצויים עצמאית, מיוזמתכם באיזושהי חברת ביטוח או השקעות.

תלוש שכר וולט – הסדרה ברת ביצוע

על כן, למדנו כי אפילו שמדובר בהתקשרות עם וולט, שאינה נחשבת עבודה אלא יחסי לקוח-ספק (כשאתם בתפקיד הספק), ניתן להפוך את הכסף שהתקבל לתלוש משכורת ולדווח עליו ככזה. מעוניינים לא לשלם מס הכנסה של עצמאיים בסוף השנה על השליחויות שאתם עושים בוולט? הירשמו לעצמאי שכיר וזכו להנפקת תלוש שכר וולט מדי חודש.