שאלות ותשובות על קניית ראשי דיו בצורה יעילה

שוב נגמר לכם הדיו במדפסת ואתם ממהרים לחנות העירונית לקנות ראש דיו חדש? עצרו רגע, קראו מאמר זה או כמה שורות ממנו ותוכלו לחסוך כסף וזמן רב בעתיד. עלויות ההדפסה לשימוש אישי ובעיקר לשימוש בתי עסק הן עלויות מצטברות ועלולות להגיע לסכומים ניכרים מדי חודש. הדבר מתבטא בעיקר בקניית ראשי דיו שהם הרכישה הקבועה הנפוצה ביותר בתחום ההדפסה, בפרט עבור בתי עסק גדולים וקטנים כאחד. קריאה במדריך זה יכולה לחסוך לכם אחוז ניכר מן ההוצאות על קניית המוצרים. להלן מקבץ שאלות חשובות ביותר והתשובות עליהן בקשר לקניית ראשי דיו לשימוש פרטי או כציוד משרדי:

טיפ מס' 1: בחרו בחברה מקצועית המציעה אפשרות לרכוש דרך האינטרנט

כיום, העלויות באינטרנט הן משמעותית זולות יותר מאשר בחנויות העירוניות. הזמן שייחסך לכם עקב השימוש באינטרנט הוא רב וכמובן שברכישה חוזרת, הזמן הזה מצטבר. סדרי הגודל של החסכון שלכם בקנייה באינטרנט לעומת קנייה בחנות הם בסדר גודל של 70%.

טיפ מס' 2: בחרו בחברה שמציעה אפשרות למשלוח עד הבית או עד בית העסק

ישנן כמה וכמה חברות שמציעות כיום אפשרות של משלוח ראשי דיו עד לבית או לבית העסק במשלוח של דואר ישראל. הדבר מעיד על כך שהחברה היא מקצועית וכמובן שהדבר יחסוך לכם זמן רב של המתנה למוצרים בדואר. כך יוצא שהחסכון של הזמנת המוצרים לבית העסק דרך האינטרנט הוא כפול – גם חסכון בקנייה דרך אתר האינטרנט לעומת הקנייה בחנות וגם החסכון של ההזמנה של המשלוח באופן ישיר. במצטבר הדבר יחסוך לכם זמן וכסף רב בקניית דיו למדפסת ומוצרים נלווים אחרים.

טיפ מס' 3: בדקו מוצרים נלווים של החברה המספקת:

מומלץ מאד לשים לב למוצרים נלווים. יתכן שהאתר אליו הגעתם מציע מוצרים נלווים שיחסכו לכם קניה נוספת, למשל טונר למדפסת או כל מוצר נלווה אחר שמשמש להדפסה. כך תוכלו לחסוך יותר כסף וזמן בקנייה עתידית. כמו כן, אתר מגוון יותר הוא גם בדרך כלל מהימן יותר כי יש לו יותר עיצה והוא יוכל לשמש אתכם טוב יותר בתחום ההדפסה.