טיפים לבחירת חליפת הגנה למעלית

חליפת הגנה למעלית נדרשת על מנת להגן עליה מפני מפגעים שונים בקירות שלה ובלוח מספרי הקומות. אם אתם חוששים מכך שהמעלית שלכם תיפגע מקסדות אופנוע, מעגלות משא ומיתר המכשולים, מומלץ מאד להזמין עבורה חליפת הגנה למעלית. במקבץ טיפים זה תוכלו להכיר את כל האפשרויות שלכם לבחירת החליפה ולהגיע לדגם המתאים ביותר למעלית שלכם.

טיפ מס' 1 – הכירו את סוגי חליפות ההגנה למעלית

ניתן לבחור חליפת הגנה למעלית מבד או חליפת הגנה למעלית מעץ. החליפות מעוצבות בסגנונות שונית ומבוססות על חומרי הגנה שנבחרו בקפידה ועמדו בתקנים מערביים מחמירים. אנו ממליצים לבחור חליפת הגנה למעלית על בסיס הדמיית מחשב, בה ניתן לצפות בתמונות השונות ולהחליט איזה דגם ניתן לשילוב ויזואלי מרהיב עין במעלית שלכם.

טיפ מס' 2 – בחירה מוצלחת של חליפת הגנה למעלית

חליפת הגנה למעלית אנו ממליצים לבחור על פי מראה המעלית שלכם. התבוננו במעלית ונסו למצוא מעקות, פינות קיר, דלתות בעיצוב מיוחד ועוד על מנת להביא להתאמה ויזואלית יפה בין פנים המעלית לחליפת ההגנה. חשוב לבחור חליפת הגנה למעלית שתיראה מושלמת על המעלית.

טיפ מס' 3 – מומלץ לבחור את החליפה בהתאם לסוג ההגנה הנדרש על הכפתורים

כפתורי המעלית יכולים להתכסות בניילון המצריך את המשתמשים ללחוץ עליו ולא ישירות עליהם. בימי קורונה ובידוד רבים בוחרים באופציה הזו ובכך חוסכים מגע ישיר עם הכפתורים. אפשרות אחרת היא להגן על הכפתורים עם לוחות עץ קשיחים מסביב להם, כשהם עצמם נמצאים בתוך מגרעת עמוקה. הדבר צפוי למנוע חדירת קסדות, עגלות ושאר תכולה שעשויה לפגום בהם.

טיפ מס' 4 – ספקו הגנות דומות גם ליתר תשתיות המעלית

חליפת הגנה למעלית צריכה להמשיך לספק למשתמשים גישה למראה של המעלית, למעקה האחורי ולכל תשתית אחרת שנמצאת בתוך הקרון. החליפה צריכה להגן רק על גורמים שבין כה וכה אין מגע עמם, ובראשם הקירות והתקרה. במידה ויש מנורה על התקרה, חשוב לקחת זאת בחשבון ולבחור דגם שישאיר את חור ההברגה חשוף. התייעצו עם מומחה חליפת הגנה למעלית לפני הבחירה כדי להתאים את הדגם המושלם עבור המעלית הייחודית שלכם.