טיפים לרכישת מגהצי קיטור

בחירת מגהצי קיטור צריכה להיעשות על פי הדרישות הפונקציונאליות של המשתמש. יש אנשים שמגהצים לחיילים כל שבועיים או 3 מדים, ויש אנשים שצריכים לגהץ רק חליפה אחת. יש אנשים שבארון שלהם ישנו סט חליפות בשימוש מלא, שצריך לעבור גיהוץ אינטנסיבי ויש אנשים שמגהצים פעם פעמיים בשנה אחרי השתתפות באירועים מיוחדים וחגיגיים. כיצד תבחרו אתם את המגהץ שלכם? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שתצטרכו אתכם כדי לבחור את המכשיר המושלם.

בחרו מגהצי קיטור המתאימים לשימושכם מבחינת מהירות הגיהוץ

מהירות הגיהוץ נמדדת במונחי פליטת אדים בדקה. מגהצים איטיים פולטים בדקה כ- 30 גרם אדים בעוד מגהצים מהירים מגיעים לתוצאה של 430 גרם בדקה. מגהצים אלו נחשבים מהירים ויעילים מה שצפוי לקצר משמעותית את הטיפול בכל בגד. כשיש הרבה בגדים לגיהוץ (במקרה של גיהוץ מדי חיילים או ריבוי חליפות שרד) תכונת המהירות המהירה ממש חשובה לשגרה היומיומית שלכם.

בחרו מגהצי קיטור המתאימים לשימושכם מבחינת קיבולת המים

מגהץ עם קיבולת מים גדולה יצריך פחות התעסקות בהחלפתם ומגהץ בעל קיבולת נמוכה יצריך את ביצוע הפעולה תכופות. מאידך, מגהץ עם קיבולת ענקית עשוי להיות כבד ומסורבל לשימוש, ולכן כמו בהרבה תחומים אחרים שם המשחק פה הוא איזון: מגהץ שמבחינת נשיאתו הוא פשוט ולא יותר מדי כבד ומאידך קיבולת המים שלו מכובדת ולא הקטנה ביותר. זו צריכה להיות השאיפה של כל מי שצריך להיות הנדי בגיהוץ שלו. אנשים שצריכים לגהץ ממש מעט בגדים, לא יותר מחולצה חגיגית למשל יוכלו להתבסס בעבודתם גם על מגהץ קיטור עם קיבולת מים קטנה וליהנות מיתרון הניידות.

בחרו מגהצי קיטור עם כל אלמנטי הבטיחות הנדרשים

מגרעת בקרש הגיהוץ להנחת מגהץ קיטור כאשר הוא רותח ואין לכם אנרגיות להחזיק אותו, או עמוד עם מתלה להחזקת המגהץ גבוה. אחד מאלה צריך להיות בקרש הגיהוץ שלכם ועליהם להתאים לסוג המגהץ שיש לכם. בדרך זו תוכלו להניח אותו בניחותא ללא חשש מכך שלא תהיה לכם אחיזה ותייצגו בשוגג מגע עם החלק הרותח של מכשיר זה. חשוב לבחור בקרש בטיחות שישמש אתכם לביצוע משימות הגיהוץ על הצד הטוב והבטיחותי ביותר.