כל מה שצריך לדעת על צביעת דירה שכורה בסוף החוזה

כל אחד ששכר פעם דירה יודע: המשימה האחרונה לפני שעוזבים היא צביעת הדירה. זה מופיע כמעט בכל חוזה שכירות, ויש לכך גם הצדקה משפטית ראויה: מדובר בנכס שהשתמשתם בו לטוב ולמוטב, ומטבע הדברים כשבני האדם משתמשים ברכוש, קל וחומר כשמדובר בנכס מגורים, סופו להתבלות. היות וזו שכירות ולא דירה שלכם – למעשה יצרתם נזק צפוי מראש שעליכם להסיר מסדר היום. אם אתם בחוב זה אך לא יודעים לצבוע, מה מומלץ לעשות כדי להשלים את המלאכה? את המאמר הזה כל מי ששוכר דירה פשוט חייב לקרוא.

הכירו את מבנה תמחור צביעת הדירה

מבנה המחיר מבוסס על שטח הדירה, כשמה שנלקח בחשבון הוא הקירות בלבד, שכן ברוב המקרים אין חובה לצבוע תקרה, כשמדובר בסיום חוזה שכירות. על הצבעי לרכוש חומרי צביעה כגון צבע נירלט או טמבור 1.8 ליטר, בונדרול סיד, באנדים וסלוטייפים להגנה על שקעי חשמל ומפסקים, שפכטל, מברשות, מגשים ורולרים. עלות החומרים הללו סובבת סביב ה- 500 ₪ ולזאת יש להוסיף עלות עבודה, שכוללת גם הכנה לצביעה. לכן, המחיר לדירת 2-3 חדרים אותה אתם עוזבים נע בין 1,300 ל- 1,500 ₪.

אלו הפרטים שנכללים בשירות הצביעה

מחיר צביעת בית פרטי מגלם בתוכו את כל מה שיש לבצע בין כתליו: עיטוף שאלטרים ושקעים בבאנדים, הגנה על ספות וכורסאות עם ניילון נצמד, מריחת עיתונים וניירות על הרצפה, הכנת הצבע, כולל ניקיונו לאחר פתיחת הדלי, ויישום 2 שכבות עם המתנה של 3-4 שעות ביניהן. בתום פרויקט צביעת דירה שכורה תשאיר החברה את הדירה מסוידת ומוכנה לשימוש חוזר על ידיה הדיירים שיבואו אחריכם.

זה מה שאתם צריכים לדעת שישנו בחברת הצביעה שלכם

אי התפשרות על פחות מחומרי צביעה מובחרים, הצטיידות במיטב חומרי הסיוד, הצטיידות במברשות ולא רק ברולרים על מנת ליישם צביעה בדפנות של הקירות ובין הקיר למפסק או לשקע החשמל, עבודה נקייה, פינוי לאחר הצביעה, כולל ניקיון והשארת דירה לבנה ויפה. את כל אלו חובה לוודא לפני שאתם מזמינים שירות צביעת דירה שכורה ובכך להבטיח כי לבעל הבית שלכם תהיה דירה כמו-חדשה, במצב דומה לזה שקיבלתם אותה כשנכנסתם לגור בה.