ריסוס נגד קרציות לבעלי כלבים

ריסוס נגד קרציות חיוני עבור כל בעל כלבים שלא טיפל דרך הווטרינר שלו בהסרת המפגע. הטיפול הווטרינרי ניתן בדרך כלל באמצעות כדור ברבקטו  או קולר דוחה קרציות. ברם, גם במקרים כאלו לעתים קרציה עשויה לחדור למרחב שלכם וזה כבר מסוכן. די בקרציה בודדת כדי להרוג בן אדם. הזמר מאיר אריאל ז"ל נפטר מעוקץ קרציות. הקרציה אמנם לא הורגת כמו נחש, זה לא מוות מידי. אבל "אירוח" הקרציה בבית, האפשרות שאתם תהיו פונדקאים שלה והיא תעקוץ אתכם בהדרגה ואפשרות הריבוי שלה, גורמים כולם לעומס בעקיצות וזה עלול להשפיע לרעה על הרכב הדם שלכם. לכן, אנו ממליצים תמיד לבדוק שלמרות הטיפול הווטרינרי הבית אכן מטוהר מקרציות באמצעות פעולת מנע לריסוסו.

מה השירות כולל?

פינוי מקררים, מומלץ לפנות ילדים, קשישים וטף ולהישאר בבית עם נציגי חברת ההדברה. השירות כולל התזת חומר ריסוס רעיל נגד קרציות, הדברת מוקדי ריבוי טבעי שיזוהו בבית, הדברת מכסי ביוב למניעת עלייתן למעלה והריגתן תוך כדי המסע, ועוד. השירות כולל ריסוס נגד כל מזיק אחר שעשוי לעקוץ אתכם או את הכלב שלכם, למשל ריסוס נגד פשפש המיטה.

תוך כמה זמן ניתן לחזור לשגרה?

ריסוס נגד קרציות מאפשר חזרה לשגרה לאחר מספר שעות מתום העבודה. למשל אם העבודה הסתיימה ב- 12:00 בצהריים ניתן לחזור לבית, עם ילדים בע"ח, קשישים וטף לקראת השעה 18:00 בערב. חשוב להקפיד על מרחק מתום ההדברה ועד החזרה לשגרה כדי ליהנות מסביבת מגורים בטוחה מבלי שתספגו חומרי ריסוס כימיים רעילים.

איך ניתן לדעת מה נעשה בהדברה במידה ונצטרך הדברה מחברה אחרת בעתיד?

בתום השירות – ידביקו המדבירים על הכיור שלכם תעודת אחריות המפרטת אלו פרויקטים נעשו בדירה, אלו פרויקטים נעשו בחצר, אלו מקומות רוססו, באלו חומרים השתמשו, כל זאת בליווי תאריך, שעת הגעה ושעת סיום ההדברה. המדביר הבא בהחלט יידע מה הייתה היסטוריית ההדברות בדירה, כפי שמתחייב בתקני משרד החקלאות, הוא המשרד שאחראי להכשרת מדבירים כימיים. חשוב לדרוש תעודה זו בסיום השירות, עם פירוט מקסימלי על המדבקה, כדי שגם לכם תהיה אינדיקציה מה נעשה במרחבי המגורים שלכם, במידה ותצטרכו לדוש בזה בעתיד.