אקסטרים נתניה – חוויה ייחודית של טיסה באוויר הפתוח

מהי חוויית אקסטרים נתניה? למי היא מיועדת והאם היא יכולה לשמש באירועים? הכירו את החוויה שלא תרצו לשכוח: טיסה עצמאית בכלי תעבורתי פתוח המיועד לשיוט אווירי. בחוויה כמו אקסטרים נתניה אתם נהנים מתנועת אוויר מלטפת ומסיפוק עז כתוצאה מהנופים היפים תחת רגליכם ומחוויית הטיסה הייחודית בכלי פתוח.

הטיסה הראשונה – בליווי מדריך

טיסה זו תספק לכם היכרות ראשונית עם הטרקטורון המעופף. מדריך מטעם שירות אקסטרים נתניה ימריא עבורכם את הכלי, יישב לצידכם ויבחן כיצד אתם מנווטים באוויר. אתם תיקחו אותו לטיול במקומות שונים באוויר עד אשר יגיע מועד הנחיתה. אז, המדריך יסייע לכם להנחית את הכלי ובכך הסתיים המפגש הראשון שלכם עם הטרקטורון המעופף. מעוניינים להמשיך ולהפוך להיות טייסים מקצועיים בעצמכם?

המשך הטיסות – תוך כדי הדרכה

ניתן להירשם להדרכה מטעם אקסטרים נתניה בה תוכלו ללמוד כיצד ממריאים ומנחיתים טרקטורון מעופף. בהדרגה, יימסרו לכם סמכויות המראה ונחיתה עד אשר תדעו כיצד עושים זאת קומפלט כמו המדריכים שלכם. מה ניתן לעשות כשאתם כבר מוכשרים בהטסת טרקטורון אוויר?

קחו את החברים והמשפחה לחוויית טיסה

ניתן להזמין את החברים והמשפחה לחוויית טיסת אקסטרים מכוננת עבור חובבי גובה ואוויר. אם יש לכם אנשים בלי פחד גבהים שאוהבים לטוס, הם הראשונים ליהנות מזה בחוג מכריכם. קחו אותם לטיסה שתשנה את חייהם ותוביל גם אותם להיות טייסי כלי ייחודי זה. ניתן לממש חוויה זו בכל סוג של אירוע.

שילוב חוויית האקסטרים באירועים

עשו מסיבת הפתעה למכר שלכם ביום הולדתו, בואו להשתתף במסיבת יום הולדת של מכר אחר שנרשם לשירות זה, הסדירו אותו עבור החברים והמכרים שלכם ואפשרו להם ליהנות מאחת מחוויות האוויר האטרקטיביות בישראל! אקסטרים נתניה הוא שירות שמסופק עבור כל מי ששואף לטוס ולנווט כלי אווירי. השירות מתאים לכל חובבי האוויר המעוניינים לחוות את הבלתי יאומן בין שמשים וארץ. ניתן ליהנות מאירוע חד פעמי או להמשיך לטיסות כקריירה, להפוך למדריכים או פשוט לקחת את החברים והמכרים לסיבוב כשאתם כבר מנוסים בטיסות. מה שבטוח, אקסטרים נתניה מספק חוויית אוויר מיוחדת, אותנטית ובלתי נשכחת!