תוספות שיער – למי זה מיועד?

תוספות שיער מאפשרות לכם למלא את השיער החסר, בין אם הוא מיובש ומדולל, ובין אם הוא במהלך נשירה. ישנן 2 דרכים עיקריות לעשות זאת: על ידי שיבוץ שיער אמתי על ראשכם באופן קבוע על ידי חיבור מיוחד בגודל של פחות מ- 1 מ"מ שנעשה על ידי הספר, או על ידי התאמת אביזר שחושבים על הראש על מנת שהשיער ייראה טוב.

מילוי שיער באמצעות חיבור שיער טבעי לשערות שלכם

בשיטה זו משתמש כל אדם שנמצא לפני נשירה והחלשת השיער, אשר מחליט לעשות מעשה ולהילחם בתופעה הלכה למעשה, ובכך למנוע את הישנותה בעתיד. במסגרת התהליך מזהה הספר מהו השיער שלכם, שולף דגימות שלו שנתרמו או נמסרו לו מאנשים בעלי מבנה שיער דומה, והן מחוברות לשערות שלכם באמצעות חיבור מיוחד שלא ניתן לראות על ידי עין בלתי מזוינת. השיער המתווסף ייעשה חלק ממחלקות ראשכם, ותוכלו מידית להסתובב ברחובות ובשטחים ציבוריים נוספים כשאתם עם תוספות שיער טבעי ומלא.

מילוי שיער עם אמצעי חבישה

אמצעי החבישה הם 2: קשת הקסמים או פאות. ההבדל בין השניים הוא כדלקמן: פאות הן אמצעים מוכנים שניתן לנסות להתאים לכם, ואם הן מתאימות ונראות אמינות על ראשכם, אפשר למכור לכם אותן. קשת הקסמים זו למעשה פאה בהתאמה אישית ומדוקדקת שנעשית על ידיה ספר בהתאם למבנה הגולגולת שלכם. בכך, אותה פאה נראית בדיוק כמו השיער שלכם וגם החיבור לראש נראה 100% אמין. לכן, בשונה ממוצרי פיאות סטנדרטיים קשת הקסמים מתומחרת יקר יותר אבל מאד משתלמת בעקבות התוצאות הצפויות.

מילוי שיער בהתאמה אישית

מומלץ מאד להגיע למספרה בה עובד ספר המתמחה בהתאמה תוספות שיער. הוא יזהה מיד מה מתאים לכם הכי הרבה, אמצעי קבוע או אמצעי חבישה, ויפעל לכך שהשיער שלכם ייראה שוב רענן ויפה. הספר שלכם יעשה הכל על מנת שתיהנו ממוצרי תוספות שיער טבעי ותוכלו להתגאות בשיער שלכם כמו בימי העבר. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שיער בריא ויפה, גשו לרכוש תוספות שיער בהתאמה אישית ממעצב שיער מקצועי עם ניסיון ופרסטיג'ה. בדרך זו אתם יכולים להבטיח לעצמכם תוספות שיער איכותיות בהתאמה למחלפות ראשכם, שישתלבו נהדר עם מבנה הפנים שלכם.