הרחקת עטלפים בשיטה ירוקה – כך תבחרו את השירות

עטלפי הפירות נפוצים במיוחד, כמובן, ליד עצי פרי. בין אם הבית שלכם הוא צמוד קרקע ובין אם אתם דיירים שחלונותיהם קרובים לצמרות העצים, ציוצי העטלפים ואוושת הכנפיים שלהם יישמעו חדשות לבקרים בסבירות גבוהה למדי. ניתן להחזיר לעצמכם את האופציה לפתוח את החלון מבלי לספוג את כל הנטל הזה. אם אתם מעוניינים לבצע הרחקת עטלפים אחת ולתמיד, אנו מציעים שירות ייחודי להרחקתם. הרחקת היונק המעופף נעשית בדרך שונה מהאופן בו מרססים בדרך כלל מזיקי בית. בעוד שאת האחרונים ממיתים בחומרי הדברה באישור משרד החקלאות, את הראשון ניתן להרחיק אך ורק באמצעים אורגניים. כיצד זה נעשה, ומדוע דווקא בשיטות אלה, בהן העטלף נשאר בחיים, לא ישובו לעץ שלכם עטלפים חדשים?

כאשר אתם בוחרים חברה להרחקה אורגנית, ודאו שיש לה מכשיר עם תדר אולטרסוני

מכשיר זה מספק את כל מה שאתם צריכים בשביל לבצע את ההרחקה. מרבית בעלי החיים הטורדניים, מעכברים ומכרסמים ועד עטלפים, ניחנים באוזן רגישה. באמצעותה למעשה הם זיהו מראש את הבית שלכם או העץ שסמוך לו כמקום רביצה, לא פחות מאשר חוש הריח המפותח. ניתן להחריש אותם באמצעות תדר אולטרסוני, אשר זמין אך ורק עבורם, בעוד אוזן האדם מתעלמת ממנו לחלוטין (למעט במקרים בהם מפעילים בהקלטה אולפנית אולי, אבל בשגרה זה לא משהו ששומעים). העטלף שומע את התדר בעוצמה חזקה מאד ובורח מהעץ עליו הוא התנחל.

ודאו שהחברה יכולה לסייע לכם בהרחקת מכרסמים ומעופפים נוספים בשיטות אחרות

חברת הרחקות אורגניות היא לא שירות שלוקחים למשהו נקודתי ומסיימים התקשרות. יש הרבה מאד עניינים לא פתורים שעשויים לצוץ, למשל רביצת יונים או נוכחות עכברים במבנה. במקרים אלו חשוב שיהיו מכשירים אולטרסוניים ייחודיים עבורם. בנוסף, כדאי שהחברה תצייד אתכם גם באמצעי הגנה שימנעו מראש את הגעתם. למשל רשת נגד יונים שתגבה את קדמת מרפסת הכביסה או החלון שלכם במקביל לתריס ובכך תהווה חסם עבור היונים. בדרך זו אתם יודעים כי חברת ההרחקות שבחרתם תהיה זמינה עבורכם כאשר יופיע גם סוג אחר של מזיק או יצור טורדני ותסייע בהורדת התופעה מסדר היום.