המדריך המלא לבחירת חדר בריחה

כשבוחרים חדרי בריחה, חשוב מאד לבחון את הנעשה מכמה זוויות הסתכלות. ראשית כל, יש להתייחס למטרת הביקור: מהו הייעוד שלו? שנית, יש להתייחס לסגנון הפעולה שייעשה בחדר: בריחה עצמאית או משדחק קבוצתי של פתרון חידות. על פי 2 קריטריונים אלו ניתן יהיה לבחור את חדר הבריחה המושלם לפעילותכם.

בחרו את החדר בהתאם למטרת הביקור

מטרת הביקור בחדר הבריחה יכולה להיות עבור אירוע או ביקור עצמאי ומתוכנן למטרות בילוי, שלא קשור לאירוע (כמו ביקור בפארק שעשועים). כאשר אתם הולכים לחדר בריחה בשביל לחגוג אירוע, מאד חשוב לבחור אותו בהתאם למיקומו של האירוע. לחילופין, אם אתם נעולים על חדר בריחה שהלהיב אתכם, ניתן לסגור את האירוע שם, אם זה אזור בילויים שיש בו מסעדות, קנטינות ובתי עסק נוספים שתכננתם לחגוג במסגרתם.

בחרו את החדר בהתאם לסגנון המשחק

סגנון המשחק יכול להיות בריחה עצמאית או בריחה בקבוצות. היתרון בבריחה העצמאית: משחק הרפתקאות, בו כל אחד מתחרה בשני והמטרה היא לברוח כמה שיותר מהר. מגרה את המחשבה, מעשיר את האסטרטגיה. היתרון של חדרי בריחה שהם קבוצתיים: עבודת צוות, מתאים לימי גיבוש, אידיאלי לאירועים בהם משתתפים אנשים מבוגרים שעשויים להתקשות בחדר הבריחה בו כל אדם הוא עצמאי בבריחה, ובגדול ניתן לומר כי זהו חדר בריחה שאידיאלי לרוב האירועים המשפחתיים בהם משתתפים אנשים עם פער גילאים.

בחרו את החדר בהתאם לנתוניו ונתוני המשחק

זמן המשחק – צריך להתאים ללוח הזמנים שלכם ולנעשה ביומנכם. אם מדובר בחדר בריחה לפני או אחרי אירוע, לוח הזמנים שלו צריך להיות מסונכרן עם האירוע.

עלילה – בדקו שהעלילה מעניינת אתכם. בדרך כלל, חדר בריחה עם עלילה שאתם מזהים עמה עשוי להניב משחק פורה, יעיל ולא פחות חשוב – מהנה ומרתק.

המלצות – כמובן שאם במסגרת כל הנתונים הללו, ישנן גם המלצות על חדר בריחה בו תכננתם לבקר, זה עשוי להוסיף לחלוטין למנגנון קבלת ההחלטות שלכם. חדר בריחה שהוא מומלץ הוא חדר בריחה שאתם צפויים ליהנות ממנו, אם ביצעתם את כל הבחירות שלכם טוב עד כה, בהתאם למדריך זה.