מידע חשוב על משכנתא לשיפוץ והרחבה

עומדים לקראת שיפוץ מסיבי והרחבה של הבית שלכם? מחפשים אחר מסלולי המשכנתא המשתלמים ביותר לצורך כך? רגע לפני שאתם פונים לאחד מהבנקים למשכנתאות הפועלים בישראל, זה הזמן להכיר את אחד מהשירותים המקצועיים החשובים ביותר בתחום המשכנתא – ייעוץ משכנתא. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות השירות שיאפשר גם לכם לחסוך עד עשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת ההחזר וליטול את המשכנתא הנכונה ביותר עבורכם.

מספר מילים על משכנתא לשיפוץ והרחבה

משכנתא לשיפוץ והרחבה הינה הלוואת משכנתא המיועדת לכל אחד ואחת מכם המעוניין לשפץ את הבית הקיים שלו ולהרחיב אותו, מה שכמובן גם יעלה את הערך של הבית. הליך נטילת המשכנתא עבור שיפוץ והרחבה של נכס קיים בבעלות הלווה שונה מאופן נטילת משכנתא לצרכי רכישת דירה מוכנה, ואתם צריכים לעמוד בהרבה מאוד בירוקרטיה מול הבנקים לפני שנוטלים משכנתא כזו, ולכן חשוב מאוד לעבוד עם ליווי מקצועי שיקל על התהליך.

בניית תמהיל החזר שלא יוביל אתכם להחזרים גבוהים מידי

חשוב מאוד לעבוד עם יועצים מקצועיים אשר מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של פתרונות פיננסיים מתקדמים בתחום גיוסי האשראי לצרכי שיפוץ והרחבה וכאלו אשר יש להם ניסיון במשכנתאות לא שגרתיות כמו משכנתא למשפרי דיור, משכנתאות בגיל הזהב, למסורבי בנק וכדומה. הניסיון שלהם בתיקים פחות נוחים וקלים יאפשר להם לבצע עבורכם את התהליך בצורה הרבה יותר טובה.

שירותי ייעוץ משכנתא מקצועיים כוללים בדיקות ותכנונים מקיפים אשר בסופו של דבר יאפשרו לכם ליטול משכנתא נכונה ומדוייקת עבורכם. בעת הבדיקה היועץ בוחן את מצבכם הכלכלי הנוכחי והעתידי בהתאם לצפי הכנסות והוצאות שוטפות ועתידיות כאחד, מבצע תכנון של המשכנתא ובוחן כמובן את היקף ההון העצמי העומד לרשותכם לצורך קבלת הלוואת המשכנתא.

חשוב גם לעבוד עם יועץ אשר מכיר את הבנקים השונים ומבצע עבורכם השוואה בין כל הבנקים למשכנתאות הפועלים בישראל כך שתקבלו את ההצעה המשתלמת והנכונה ביותר עבורכם מבין כולם.