שיטה להעלות עוקבים באינסטגרם ללא בוטים ותהליכים שיפגעו בקידום

אחת הדילמות הקשות שישנן ברשתות חברתיות היא כיצד להתקדם. אם תשאלו טינייג'רס בני 15, הם כבר מזמן מצאו את הפתרון לפניכם. הם בוודאי יספרו לכם על שירותים לרכש לייקים, קומנטים ומנויים. אבל אם תשאלו מוזיקאים ועצמאיים התשובה שלהם תהיה שונה לגמרי והרבה יותר מחמירה: "מה פתאום! אסור! זה יפגע בקידום בגוגל. בסוף כל האינטרנט מנוקז לגוגל והאתר שלכם יקבל עונש להיות בתחתית הרשימה במנוע החיפוש" ועוד. האמת, כרגיל, נמצאת איפשהו באמצע אז הרשו לנו להכיר לכם את המוצר שלנו: מוצר טכנולוגי (שיכעיס הרבה מאד עצמאיים שעמלו קשה על פרופיל האינסטגרם שלהם) שלא עובר על חוקי הקידום בגוגל. כיצד זה קורה?

מוצאים עוקבים המתאימים לתחומי העניין של המנוי שלכם

בראש ובראשונה, השיטה מבוססת על עוקבים איכותיים באינסטגרם ולא עוקבים באינסטגרם בזול שמתגלים כבוטים ומורידים את דירוג הקידום שלכם. האיכות שלהם מתבטאת בכך שתחומי העניין שלהם זהים לשלכם והם נמצאים בשלבי התקדמות מופחתים מהשלבים בהם אתם נמצאים. לכן יש להם מה ללמוד מהפרופיל שלכם והם יירשמו אליו ובסבירות גבוהה גם יאהבו את הפוסטים שאתם מעלים.

המנגנון מכיל ממשק לסינון בוטים ופרופילים מזויפים

כשמנסחים שיטה להעלות עוקבים באינסטגרם, בלי סינון בוטים לא תוכלו לומר שזה עומד במבחני החוקיות של גוגל. לכן, עוקבים באינסטגרם שמגיעים אליכם מהממשק יהיו אך ורק אנשים אמיתיים. ההבדל בין שימוש בממשק לאי שימוש בו הוא שהראשון מוצא לכם את האנשים האמיתיים שאתם צריכים הרבה יותר מהר מאשר במצב בו אתם צריכים למצוא אותם לבד, לחשוב שהגעתם אליהם, להתאכזב שהם מודיעים לכם שהם נמצאים כמה רמות מעליכם ולא חידשתם להם כלום וכד'. על השלבים המייגעים הללו ניתן לדלג באמצעות שיטה להעלות עוקבים באינסטגרם בה האפליקציה מוצאת בדיוק את הקהל שמתאים עבורכם.

התקדמות מהירה והגעה למצב קידום שקול ליתר הרשתות החברתיות

אם השקעתם במודעות גוגל ובחשבון הפייסבוק שלכם ומה שחסר הוא האינסטגרם, שיטה זו מתאימה עבורכם. היא צפויה לייצר לכם קידום מהיר שיבטיח את האצת הפרופיל שלכם והפיכתו לוויראלי בקרב כל מי שמתעניין בפעילות שאתם מבקשים להפיץ.