טיפים לבחירת חליפת הגנה למעלית

מגינים על המעלית באמצעות חליפת הגנה ייעודית! שומרים על המעלית כנדרש באמצעות חליפת הגנה אשר תסייע לכם להתגבר על מכשולים שונים שמציבים הנוסעים: נערי משלוחים שעולים ויורדים עם קסדות אופנוע, פועלים שעולים על כלי עבודה חדים, ועוד. המציאות בה המעלית שלכם מארחת אנשים מסוג זה חושפת אותה לפגעים ומפגעים שונים, החל מלוח הכפתורים ועד לקירות הפנימיים. כיצד מונעים זאת? על ידי הסדרת חליפת הגנה למעלית. במאמר זה נלמד כיצד לעשות זאת באופן מקצועי.

טיפ מס' 1 – בחרו את עיצוב חליפת ההגנה שלכם

עיצוב חליפת הגנה למעלית נעשה על ידי מקצוענים המתמחים בייצור חליפות הגנה. תפירת החליפה נעשית על פי תקנים, כך שהבד חזק מספיק מחד ומספק תמיכה רכה מאידך לנוסעים שבטעות נוגעים בו. חליפת הגנה למעלית מבד ניתן לעצב בשלל דרכים תוך בחירת טקסטורות בד שונות, מחוספסות או חלקות, וגוונים שונים, כהים או בהירים, על פי דרככם.

טיפ מס' 2 – אופן עטיפת לוח הכפתורים

את אופן עטיפתו של לוח הכפתורים ניתן לממש בשתי דרכים: או להטמיע ניילון מגע שמונע מגע ישיר, או להטמיע פרוטזות עץ מסביב ללוח ובכך להפוך אותו לעמוק מספיק בשביל שקסדה, סכין או כלי עבודה לא יוכלו להשתחל פנימה, רק אצבעותיו של מי שלוחץ עליו. חשוב לבחור באמצעי הגנה נדרש ללוח הכפתורים על מנת למנוע מהם דהיית צבע או שריטות על גביהם.

טיפ מס' 3 – התאמת החליפה למעלית שלכם

לא כל חליפת הגנה למעלית תתאים למעלית שלכם. על מנת לדעת מה מתאים תצטרכו למדוד את הרוחב, האורך והגובה שלה ולגשת רק למחלקות הרכש שמספקות את המידות שלכם. דגמי המעליות הם סטנדרטיים ולכן אם מדדתם תמצאו בקלות את סדרת הדגמים המבוקשת. במידה ומצאה חן בעיניכם חליפה במידה אחרת, ניתן להעביר שאילתה לחברת חליפות ההגנה ולבדוק האם ניתן להתאים אותה עבורכם. חליפת הגנה למעלית מבד משביחה את העיצוב שלה וגורמת לכם לבטוח במעלית גם אם היא עמוסה באנשים שעלולים לסכן אותה עם כלי העבודה שלהם. אל תוותרו עליה בשום מצב. מגינים על המעלית ושומרים עליה תקינה לשנות שימוש ארוכות!