עוקבים באינסטגרם בזול ובאיכות – טיפים ליישום

מעוניינים להסדיר עוקבים באינסטגרם בזול? במאמר זה נספק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על השגת עוקבים באינסטגרם גם במחיר לא יקר וגם באופן אחראי שלא יפגע קידומית במוניטין שלו. בדרך כלל, כשנעזרים בהבאת לייקים ועוקבים מבחוץ, מסתכנים בעונש מגוגל ומהרשתות החברתיות שמסביבה בנוגע לקידומכם. ברם, ישנן אפליקציות שעוקפות זאת ומאפשרות שימוש פורה עבור כל בעל עסק מבלי לקבל בראש מגוגל ויתר האתרים החשובים.

בדקו שלאפליקציה שלכם אין בוטים ואין אווטרים

בוטים ואווטרים הם הסיבה שרבים נענשים בגוגל ולא מקודמים. כאשר חלק מרשימת התפוצה של אלה שהם עוקבים באינסטגרם בזול הוא בוטים ואווטרים לא אמיתיים – גוגל ופייסבוק מזהות זאת והפרופיל שלכם הוא שנפגע. שיטה להעלות עוקבים באינסטגרם בבטחה יכולה לעבור אך ורק דרך חברה בה כל משתמש שיגיע לפרופיל שלכם הוא אדם אמיתי. בדרך זו ההתייחסות של הרשתות החברתיות תהיה של פיתוח העסק במועדו, וזה, בשונה מהוספת בוטים הוא מהלך שמותר לעצמאיים באינטרנט לעשות.

בדקו שניתן לקנות כל סוג של אינטראקציה

חשוב לוודא כי האפליקציה מאפשרת לכם לרכוש עוקבים באינסטגרם בזול, לבבות ולייקים, ביקורות חיוביות, ביקורות שליליות במינון כדי להראות שיש "אות חיים" מהעסק שלכם, וכד'. רכישת מספר רב של אינטראקציות מבטיחה כי פרופיל האינסטגרם שלכם יהיה עשיר בפעילויות ובכך יהפוך להיות וויראלי למדי.

בדקו שהאפליקציה לא מבוססת על הגדרות מצידכם

כל מה שהיא צריכה הוא הזנת כתובת הפרופיל באינסטגרם שלכם כדי להתחקות אחרי פעילותכם דה פקטו ולהתאים באמצעות דיפ לרנינג את הקהל שהכי רלוונטי לעסק שלכם. כאשר אתם לא צריכים להגדיר שום דבר והתהליך מבוצע באוטומציה הרבה יותר קל להגיע לעוקבים שבאמת מעוניינים ביקרכם.

בדקו את קצב התקדמות הפרופיל

בדקו את הפיקסל של אינסטגרם שברשותכם, גם את כמות העוקבים היומית וגם את היקף הכתיבה שלהם בפרופיל שלכם על גבי הפוסטים השונים. מאז שחברתם אל שירות להעלות עוקבים באינסטגרם – חלה העלאה תלולה ומשמעותית בתחומים הללו? סימן שפרופיל האינסטסגרם שלכם נמצא במקום הנכון, בדרך לעלייה בעוקבים מבלי לפגוע בקידום האינטרנטי שלכם על ידי גוגל ופייסבוק. השילוב של היעזרות באפליקציית עוקבים באינסטגרם בזול וללא סנקציות מצדכם אפשרי כיום יותר מתמיד!