הכל על חדרי בריחה: טיפים לבחירה, מטרות ויעדים

בילוי בערים מרכזיות בארץ מאפשר סט קבוע של אתרי אירועים, כמו מסעדות העיר ואזור התעשייה, בתי הקולנוע השוקקים והמדרחובים המפוארים. ומה בדבר חדרי הבריחה שמציעה העיר? חדרי בריחה נעשו לחלק אינטגראלי כמעט מכל אירוע שנחגג. מי שמעוניין להבטיח לעצמו הצלחה במסגרת האירוע שהוא מקיים, יבחר ללא ספק חדרי בריחה. הדבר יבטיח שינוי שגרה במהלך האירוע ויספק לאורחים את כל מה שהם צריכים בשביל ליהנות באופן בלתי אמצעי.

טיפ חשוב: בחרו חדר בריחה בהתאם לנתונים שלו בראש ובראשונה

כשאתם בודקים חדר בריחה, זה מה שאתם צריכים לדעת: סוג המשימה – אישי או קבוצתי. בחדרים בהם סוג המשימה הוא אישי לא ניתן לשתף בדרך כלל ילדים קטנים ובוודאי לא נשים בהיריון. חדרי בריחה שהם קבוצתיים מיועדים כמעוט לכל קהל יעד. משך הבילוי – בדרך כלל עד שעה. אם אתם מעוניינים במשימת בריחה ארוכה יותר, יש לחפש חדרי בריחה מתאימים. כמות המשתתפים צריכה להתאים אף היא לכמות המשתתפים שלכם. בדרך כלל מקובל להכניס עד 6 אנשים לסשן ולעתים 7 אנשים.

מטרות הבילוי במסגרת חדר בריחה

הנאה צרופה ושינוי שגרה, פיתוח החשיבה האסטרטגית של המשתתף כפרט בודד וגיבוש קבוצות במשחקים קבוצתיים של פתרון חידות. כמובן שבילוי אינטנסיבי במסגרת חדרי בריחה מאפשר לכם גיבוש יעד חשוב מאד: להגיע רעננים להמשך האירוע. באירועים בהם יש הרצאות ארוכות ונאומים, בילוי מקדים בתוך חדרי בריחה יכול לתרום מאד לריכוז בהמשך כפי שניסיון העבר הוכיח מאז ומתמיד.

חדרי בריחה בעיר הגדולה – חוויה חסרת מעצורים

אם אתם חוגגים אירוע בנתניה, תל אביב וערים נוספות, ומתמקדים במרכזי הערים או באתרי הבילוי, יהיה זה מומלץ ממש לשלב חדרי בריחה. בתל אביב, ברי אפוא כמעט לכלל המבלים כי חדרי בריחה בתל אביב הם מהנדבכים של האירוע, אך בשנים האחרונות גם אירועים שנסגרים משולבים עם חדרי בריחה בהתאמה. הדבר מצביע על כך כי חדרי בריחה נעשו מקומות פולחן בבילוי בעיר הגדולה. כשם שבעבר בית הקולנוע היה במרכז האירועים, כיום חדרי בריחה מהווים את לב הפוקוס בלא מעט מהם. המגמה מתהווה ונעשית אקוטית כמעט בכל עיר בארץ.