מדריך קצר בנושא בחירת תאורת קיר ביתית

תאורה לבית מאד חשוב לדעת כיצד לבחור, להיוועץ במומחים ולהבטיח כי בבית שלכם יהיו המנורות הרלוונטיות ביותר עבורכם להפקת תאורת פנים. גם כאשר הבית כולו כבר מואר, ואתם מעוניינים לדפן עם תאורת קיר במזנוני המטבח ובמסדרונות השונים – הבחירה צריכה להיעשות בהקפדה רבה תוך ירידה לפרטים. אנו ממליצים להקפיד מאד על הנושאים הבאים.

בחרו תאורת קיר שתתאים לדקורציה בחדר

במילים אחרות, בחרו גופי תאורת קיר שיתאימו לאיך שהחדר נראה. כיום מאד קל לעשות את זה כי ישנן הדמיות מחשב אשר מדמות מה יקרה בחדר הספציפי שלכם אם יותקן בו רכיב תאורה מסוים, לעומת משנהו. עברו על רכיבי תאורת קיר מחנות תאורת בית מקצועית עד אשר תמצאו את הרכיב המושלם עבורכם. טיפ למתלבט: בחר רכיב תאורת קיר קטן לחדר קטן ורכיב גדול לחדר גדול. הקפד על שימוש נאות בצבעים ובצורות של גופי התאורה בהשוואה לצבעים ולצורות הדומיננטיים והדומיננטיות במרחב.

בחרו בתאורה בעלת היקף הפצת אור רלוונטי

כשם שלא תבחרו ריהוט לבית שאינו אורטופדי, לא תבחרו תאורת קיר שאינה מתאימה לצרכים שלכם בחדר. לדוגמה, אם זו תאורה לסלון בו ישנו שולחן נמוך, הרכיב צריך להאיר חזק יותר מאשר מקבילו בפינת האוכל או בבר הביתי עם השולחנות הגבוהים. כמובן שאם החדר גדול ישנה חשיבות מיוחדת לעוצמתה של תאורת קיר, לעומת חדר קטן, בו ניתן לספק אור ברמה טובה גם כאשר העוצמה אינה החזקה ביותר.

בחרו פרזול מתאים לגוף תאורת הקיר שלכם

טבעת או מלבן, דיסקית או ללא פרזול – אלו האפשרויות שלכם להקיף רכיבי תאורת קיר עם פרזול. כשם שלא תבחרו דלתות או ריהוט לבית עם פרזול לא מתאים, כך בדיוק לא צריך לבחור גופי תאורת קיר עם רכיבים היקפיים שאינם מתאימים למראה החלל הפנימי. כמה טיפים חשובים לבחירת פרזול המנורה: אל תבחרו פרזול עבה בחדר קטן או דק בחדר גדול. הימנעו משילוב צבעים שאינם מתמזגים עם המרחב. הקפדה על כללים אלו תספק לכם תאורת קיר מעוצבת ויפה בין אם היא מכובה ובין אם הדלקתם אותה. אל תשכחו כי תאורת קיר היא חלק אינטגרלי מעיצוב החדר, וחשוב להקפיד על כל הפרטים בבחירתה, כולל עיצוב הפזול שמסביב לאלומות האור.