מרחיק עטלפים אלקטרוני – מה היתרונות שלו על פני הדברה ממשית?

מרחיק עטלפים אלקטרוני הנו מכשיר המשמש להנסת עטלפים מהעצים ומהמרפסות שקרובות לבית שלכם. ציוצי היונקים המעופפים הללו נחשבים טורדניים מאד בשעות הערב המאוחרות והלילה המוקדמות אך לצערכם הדברה ממשית אינה הפתרון. עטלפים הם יונקים שבהחלט מפתחים חסינות מפניה, ולכן מה שנדרש הוא מרחקי עטלפים אלקטרוני שבאמצעי לא ממית יגרום לעטלפים לנוס מהמרחב שלכם.

כיצד פועל מרחיק עטלפים אלקטרוני?

המכשיר מבוסס על תדר אולטרסוני אליו העטלפים רגישים בשמעם אותו. אתם, כבני אדם, כלל לא תשמעו אותו וגם לא חיות המחמד שלכם. זה תדר שרק עטלפים, עכברים וכל מיני מזיקים אחרים יכולים לשמוע ולנוס מהמרחב שלכם. לכן, מכשיר זה הוא גם מרחיק עכברים ומסייע להדביר ללא המתה חלק נכבד מהמזיקים שמגיע אליכם. לא את כולם, אבל חלק נכבד מהם בהחלט כן.

היתרון המרכזי – היעדר חסינות עדר מבוססת זמן

הדברה כימית היא משהו נורא וממית אבל עבור דורות ההמשך של המזיקים זה בסך הכל חומר שיפותח לו על ידם באופן טבע חיסון עדר. דווקא מרחיק עטלפים ועכברים ידני אלקטרוני מיישם את ההרחקה כמעט לצמיתות, משום שעטלף או עכבר לא עומדים רק בזכות עצמם. יש להם להקה והם מאותתים לה שלא תתקרב למבנה שלכם בהרגישם סכנה. מרחיק עטלפים עם תדר אולטרסוני הוא בהחלט סכנה עבורם.

יתרון נוסף – לא נדרשים אמצעים כימיים

בשונה מהדברה רגילה שמצריכה שימוש בחומרים כימיים בעלי ריח מסוכן לכם ולסביבה, מרחיק עטלפים אולטרסוני אינו ניחן בריח בכלל ואינו משנה את רמת הבטיחות בבית כאשר מפעילים אותו. זה בסך הכל מכשיר שגורם לעטלפים ולעכברים, ולהם בלבד, לשמוע צליל מחריש אוזניים. זה כל מה שזה עושה, ועל כן מבחינתנו כבני אדם מדובר במכשיר ירוק, שומר-סביבה וללא ריחות מסוכנים.

קל ליישום ולא מצריך הדברה מקצועית

לא צריך לקרוא למדבירים שהוכשרו על ידי משרד החקלאות בשביל לצאת לפרויקט הדברה של עטלפים או עכברים עם מכשיר הרחקה מקצועי. המכשיר ניתן להפעלה על ידיכם בקלות רבה והוא מספק את כל מה שצריך בשביל לגרום להרחקה הזו להתהוות באופן מידי. בכך, אתם מבטיחים הרחקת עטלפים ועכברים במהירות וביעילות רבה.