טיפים שחשוב שתדעו לפני צביעת חדר אמבטיה עם צבעי מקצועי

צביעת חדר אמבטיה עם צבעי מקצועי לעיתים חיונית, כמו לאחר תיקון במערכת האינסטלציה או ניקוי עובש שהצטבר כתוצאה מהלחות בחדר, ולעיתים הוא מבוצע בכדי לשדרג את המראה של חדר האמבטיה ולהפוך אותו למיוחד ומרשים יותר, חדר אמבטיה מפנק כמו בבתי מלון או בספא האהוב עליכם.

אם אתם חושבים על צביעת חדר אמבטיה, בין אם תרצו לבצע את הצביעה בעצמכם ובין אם תרצו לפנות אל צבעי מומלץ במרכז שיעשה זאת עבורכם, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי שתיקחו בחשבון, ועליהם תוכלו לקרוא במאמר הבא.

צבע מגן מפני לחות

חדר האמבטיה הוא חדר לח מאוד, ולכן כאשר מבצעים עבודות צביעת חדר אמבטיה חשוב מאוד להשתמש בצבע אשר מעניק את ההגנה הטובה ביותר לקירות החדר מפני לחות או הצברות של עובש. היום תוכלו למצוא צבעי קירות מיוחדים אשר יוצרו במיוחד בכדי לתת את ההגנה הזו, ותוכלו לבחור מאותו סוג צבע כל גוון שתרצו, כך שתוכלו לצבוע את חדר האמבטיה בדיוק כמו שאתם רוצים, ולקבל גם יתרונות של צבע עמיד בפני לחות וכזה ששומר על הקירות מפני הלחות הזו.

בחירה נכונה של גוון

לפני שאתם בוחרים גוון צבע איתו תצבעו את החדר, חשוב מאוד לבדוק את ההתאמה שלו אל חדר האמבטיה שלכם. היום ניתן לראות רבים שמנסים לחקות תמונה של חדר אמבטיה מרשים ומעוצב שראו באינטרנט, אך בפועל בשל העובדה שמדובר בחדר שונה משלהם, התוצאה תהיה שונה לחלוטין. לדוגמא, אם מדובר בחדר אמבטיה קטן, יש להשתמש בצבעים בהירים כמו לבן, גוונים של שמנת וכדומה, צבעים אשר יתנו מראה פתוח ומואר יותר. לעומת זאת, אם מדובר בחדר אמבטיה גדול תוכלו לחקות בו את המראה המודרני והיוקרתי עם צבעים כהים יותר אשר יתנו את האינטימיות הדרושה בחדר ותחושת היוקרה אותה אתם מחפשים.

שמירה על הכלים הסניטריים

אם אתם לא רוצים לסיים עם הצביעה של החדר ולגלות כי לכלכתם את הכיור, האמבט או הריצוף, חשוב מאוד להתחיל עם הגנה על החפצים הללו בעזרת הדבקת ניילונים שיגנו עליהם בזמן הצביעה.