איך לבחור חוקר פוליגרף בצורה נכונה?

זקוקים לשירות של חוקר פוליגרף? רוצים לבחור מכון פוליגרף ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון וכי החקירה לה אתם זקוקים תנוהל על הצד הטוב ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון! לא משנה לאיזו חקירת פוליגרף אתם זקוקים, עליכם להשקיע מספיק זמן ומאמץ בכדי לבחור חוקר מקצועי שיוכל לבצע את עבודת החקירה על הצד הטוב ביותר ויוכל לאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מוצאים את החוקר שיוכל לגלות את האמת לאמיתה, וכמה שיותר מהר.

אם אתם רוצים לבחור חוקר שיבצע בדיקת פוליגרף בצורה נכונה, הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא להשקיע זמן בבחירה. אל תנסו לפתוח את מנוע החיפוש ולבחור בחוקר הראשון שאתם מוצאים, לא בטוח כי הוא בכלל מתאים למה שאתם מחפשים.

ניסיון בחקירות דומות לשלכם

הדבר הראשון שצריך לבדוק אצל החוקר לפני שאתם בוחרים בו הוא הניסיון שלו בחקירות דומות לחקירה שלכם. עליכם להיות בטוחים כי החוקר בו אתם בוחרים מסוגל לבצע את החקירה הנדרשת ויש לו ניסיון בחקירות דומות כך שהוא מכיר את התהליך היטב.

בנוסף, ככל שיש לו יותר ניסיון בחקירות מהסוג להן אתם זקוקים כך הוא יוכל לבצע את עבודת החקירה באופן טוב יותר, וכך אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לו את כל הציוד הנדרש עבור עבודת החקירה, והוא יודע כיצד להכין היטב את החומר במידה ותהיו זקוקים לו בבית המשפט או רשויות דומות.

עמידה בלוחות זמנים

עוד דבר חשוב שיש לבדוק לפני שבוחרים חוקר הוא האם הוא מסוגל לעמוד בלוח הזמנים שלכם. ישנם משרדי חקירות איכותיים מאוד אשר יכולים לבצע חקירות טובות ויסודיות אך הם עמוסים בלקוחות רבים ולא בטוח שיוכלו לפנות מיד זמן לחקירת פוליגרף מלאה אלא יקח להם יותר זמן לקבוע עבורכם את התור. אם מדובר בחקירה המצריכה תוצאות מיידיות עליכם להיות בטוחים כי משרד החקירות בו אתם בוחרים יכול להקצות מיידית את אנשי המקצוע הנדרשים ולהגיע לחקר האמת בתוך זמן קצר יחסית כך שתוכלו לקבל את התוצאות מהר.