בנייה קלה סגירת מרפסת עם חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה

באמצעות בנייה קלה ניתן לממש תמורות רבות בתחום הבינוי בעלות מופחתת מזו של שימוש בבטון. הרעיון מאחורי בנייה קלה אינו רק חיסכון במחיר אלא החלפת הבטון, שהוא חומר שאחראי לזיהום הסביבתי בפלטו גזי חממה, בחומר ניטרלי שאינו פולט אותם, עץ או פאנלים מבודדים מסוגים אחרים. על מנת להתרשם מהאפקט של בנייה קלה תמונות יכולות לספר את הסיפור כולו. ניתן לראות ברחבי הארץ בתים שלמים שנבנו ללא יסודות חפורים, אך ורק מחומרי בינוי קלים, וכן לצפות בתמונות של מבנים יבילים ואפילו של בתי בטון רגילים שהרחבת המרפסות שלהם נעשתה בבנייה קלה.

סגירת מרפסות עם בנייה קלה

בפתרון בינוי כמו בנייה קלה סגירת מרפסת הוא פרויקט בו הדבר בא לידי ביטוי בלא מעט מקרים ברחבי הארץ. מדובר על בית אשר יש לו מרפסת. זה יכול להיות בית פרטי עם גזוזטרה או בניין עם מרפסת מוגבהת בקומה הראשונה, כאשר ביתר הקומות אין מרפסת. הרעיון הוא לסגור את המרפסת בשני המקרים ולהפוך אותה לחדר נוסף בבית. במקרה שמישהו סגר את מרפסתו בדרך זו בבניין והדייר שמעליו "קיבל| מרפסת פסיבית, על מנת לסגור אותה נהוג שהוא צריך להגיע להסדר מימון עם הדייר שסגר לפניו. באמצעות בנייה קלה אתם חוסכים בחומרים לא ידידותיים לסביבה וזוכים לבנות חדר אקוסטי ואטום באופן מיטבי.

המרפסת מבפנים לאחר שלב הבנייה החיצוני

המרפסת מבפנים תהיה מבוססת על גבס. הדבר מאפשר לדייר להתנהל בתוך דירתו ממש כשם שהיא נבנתה מבטון ולממש פרויקטים של תליית תמונות, מדפים וארונות על גבי הקירות. החיבור בין הגבס לפאנל המבודד החיצוני מתאים מאד לבנייה ויוצר חזית יציבה של מבנה איכותי.

בנייה קלה ללא בינוי, על בסיס מבנה יביל

מתפרסמות חדשות לבקרים באתר בנייה קלה תמונות של מבנים יבילים ולא בכדי. זהו סוג נוסף של בנייה קלה, בו מתאפשר ליחיד, זוג או משפחה לרכוש פתרון דיור נייד שניתן לנהוג בו, על גלגלים. הפתרון מאפשר להתמקם בחניונים ברחבי הערים הגדולות והמושבים ולהתנהל בכלי רכב דו גלגלי בתוך הערים, או עם רכב כאשר המבנה מאכלס משפחות עם לפחות 2 מבוגרים: אחד נוהג ברכב והשני במבנה היביל בכל מעבר מיקום.