הדברים שצריך לדעת לפני הזמנת פיתוח אפליקציה לקורונה

כאשר אתם מבקשים להזמין אפליקצית קורונה, אתם צריכים להבטיח שהיא תספק לכם מספר תמורות. ראשית כל, היא צריכה להיות מבוססת מיקום ולהשתמש בנתוני המיקום שלכם כדי לדעת איפה הייתם. ואיפה אתם נמצאים עכשיו. שנית, היא צריכה למסור דיווח על אחוז התחלואה באותו אזור ולהעלות מסך הנחיות ליישום מידי באותו מקום. לדוגמה, אם מדובר בעיר אדומה, סיכוי סביר שאחת מאותן הוראות תהיה לחבוש מסיכה. בשל ריבוי המשתמשים הישראלים באפליקציות קורונה, ניתן גם לתכנת עבורכם ממשק שיתריע אם שהיתם ליד חולה מאומת, ומתי.

פנו לבית תוכנה שמתמחה באפליקציות קורונה

בית תוכנה זה מבוסס על תכנות בסביבת אפליקציות ועל כן הוא מומחה לתכנותים הקשורים למיקום ולמציאות רבודה. בעוד תוכנות תיירים לזיהוי בתי קפה ומונומנטים מסייעות להם להתמצא במרחב, תוכנות מציאות רבודה המהוות אפליקציות קורונה מאפשרות למשתמש לדעת בזמן אמת מהו המקום אליו הגיע, מה אחוז התחלואה בו והיכן נמצא האחוז הגבוה של החולים בתוך אותו מקום: שכונה, רחוב וכד'.

קבעו את האפיון של התוכנה

האפיון הוא האופן בו התוכנה מוצגת: צבעים, פונטים, גרפיקה וכמובן גם נושאי מהירות העלאה וחוויית משתמש באופן כללי. האפיון מיושם על ידי מאפיינים מקצועיים של חוויית משתמש UX ותשתיות משתמש (עיצוב) UI. האפיון על כל פרקיו נמסר להמשך טיפול.

ודאו שצוותי הפיתוח מן המעלה הראשונה באותה חברה

הצוותים צריכים להיות ידועים באי יציאה לסבבי בדיקות מרובים תוך העמדת המוצר בשלמותו בתוך פרק זמן קצר ולהיות מאד מדויקים וממוקדי מטרה. בדרך זו תדעו שכאשר תוזמנו לשלב האחרון של הפיתוח, הפרודקשן, הסיכויים שיתהוו טעויות צפויים להיות מאד נמוכים. כשעובדים על מוצר כמו אפליקציה לקורונה, מאד חשוב שהפיתוח ייושם באופן יסודי מחד ויעיל מאידך כדי לאפשר אפליקציה איכותי שתוכנתה במינימום זמן ומשאבים. בכך תוכלו להבטיח שימוש יעיל בפלטפורמה כמו אפליקצית קורונה.

שלב הפרודקשן – זה מה שמתרחש בו

זהו השלב הסופי של צוותי הפיתוח. אתם תוזמנו לקבל מוצר כמעט שלם עם צבעים וגרפיקות אחרונות לפני סגירת הפרויקט. בסיום שלב הפרודקרשן, אפליקצית קורונה צריכה לעמוד בהתאם להנחיות ולשמש אתכם בניטור סכנות שעלולות לחשוף אתכם אל  וירוס זה, ותוך גילוי אחריות רבה במרחב הציבורי.