המדריך המלא לבחירת קייטרינג טבעוני

במאמר זה נלמד כיצד לבחור קייטרינג טבעוני. הקייטרינג הטבעוני, על אף כי נטול מאכלי חלב ובשר הוא, יכול וצריך להיות יצירתי, טעים ומשביע מאד. על מנת להבטיח שזהו גם המקרה שלכם, כאן תוכלו לדעת בדיוק כיצד להתחקות אחר שירות הקייטרינג שלכם.

קייטרינג טבעוני בוחרים עם המלצות

קייטרינג אשר ישתמש בטריקים הרגילים של החלפת בשר בסייטן וחלב בסויה לא ייצור רושם מעניין כלפיכם כטבעונים. בוודאי כבר אכלתם בחייכם במספר מסעדות טבעוניות טעימים ומשביעות, ואתם מצפים לכזה דבר כשמדובר על מגשי אירוח בקייטרינג שבאירוע שלכם. לכן, אל תכוו – פשוט תבדקו. בדקו אם יש המלצות על הקייטרינג, ואם סועדים טבעונים אחרים התרשמו ממנו לטובה. אם כן, קיים סיכוי גדול שזה קייטרינג אשר יתאים גם עבורכם.

ודאו כי מדובר על קייטרינג כשר

קחו בחשבון שגם אם הדבר אינו מסב לכם עניין, לאורחים שלכם או לפחות לחלקם – זה יסב. יתרה מכך, כדאי שתדעו מהי הכשרות של הקייטרינג על מנת שאם הם ישאלו אתכם תדעו מה להשיב. על אף כי זהו קייטרינג טבעוני והוא אינו מכיל בשר או חלב, ועל כן מבחינה טכנית הוא כשר, זוהי סוגיה משפטית שצריכה להיות ממוסמכת ומגובה בתעודות. לכן, האורחים השומרים כשרות כנראה לא צפויים לקבל את הנחת המוצא הטכנית בלבד.

ודאו כי המאכלים לרוכחם: גשו לקייטרינג וטעמו את מאכליו

לעולם אל תבחרו קייטרינג טבעוני על פי מראה עיניים או על פי הכתוב. תטעמו את המאכלים שאתם עתידים להזמין, היו שלמים עם מה שאתם בוחרים. הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים, בלי לבדוק אותו קודם לכן זו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה.

קבעו את תצורות ההגשה

אנו ממליצים על הגשה עצמית בפתיחה של האירוע, והגשה על ידי מלצרים בחלק העיקרי. בדרך זו אתם נהנים ממנות המוגשות לצלחות באופן יעיל ופורה בכל חלקי האירוע. כשמסתובבים בקבלת הפנים, יש אוכל בכל מקום, וכשיושבים סביב השולחנות, תמיד יהיו מלצרים שישרתו אתכם. השילוב בין 2 תצורות הגשה אלה, אם כן, יוצר גם יעילות וגם הרגשה טובה לסועד ולאורח. קחו בחשבון כי בהגשה העצמית יהיו גם מנות רותחות, ולכן יוצבו שם דיילים שישגיחו על הנעשה ויקצו את המנות בחיסכון לכל סועד.