שיפוץ דירה קומפלט לכל מטרה באמצעות בניה קלה: איחוד ופיצול חדרים, תיקונים והשבחת נכסים

קבלני בניה קלה מקצועיים מבצעים שיפוץ מלא לדירות, והופכים אותן ליפות ומשופרות על פי רצונו של הלקוח. הם מתמחים גם בשינויי מבנים של דירות ושינוי החלוקה הפנימית בתוכן, איחודי חדרים ופיצולי חדרים באמצעות יציקת קירות חדשים ועוד. שיפוץ דירה קומפלט ייעשה בדיוק על פי התכנית אשר תנחו את הקבלן ובהתאם לצרכים המדויקים שלכם.

שיפוץ דירה קומפלט על פי הזמנה

קבלן בניה קלה למגורים מקצועי יפעל אך ורק על פי מתווה הלקוח וייישם עבורכם שיפוץ דירה קומפלט על פי רצונכם. אם יש לכם רעיון לשיפוץ, הוא יציג לכם מספר דרכים ליישם אותו, המבוססים על סוגים שונים של טיח, צבעים, טיט וחומרי ציפוי. הוא יפרט מהן המעלות של כל סוג ועד כמה הוא יכול לשרת את המטרה לשמה הזמנתם את השיפוץ. לדוגמה, שיפוץ עקב תלונה שלבית נכנס קור יכול להיעשות רק עם טיח תרמי החוסם השפעות מזג אוויר. לעומת זאת, שיפוץ בחדרי שירות רטובים כמו המטבח והאמבטיה ייעשה בדרך כלל עם טיח אקרילי.

שיפוץ חדרי שירות באופן יסודי

קבלנים מקצועיים מתמחים בשיפוץ כל חדרי השירות, מהמטבחים ועד חדרי המקלחת והרחצה, כולל שירותים. בחדרים אלה, הם יבדקו האם ישנה רטיבות, ויפעלו על מנת לבטל את השפעתה. בנוסף, אם יש לכם קירות ואריחים שנפגעו מהרטיבות, הם יחליפו אותם, ויעשו זאת על בסיס הצגת הטקסטורות השונות על מנת שתוכלו לבחור את זו אשר לדעתכם תתרום תרומה מכרעת ביותר לעיצוב הבית.

עבודות גבס בבית

סוג נוסף של עבודה שקבלני בניה קלה מציעים במסגרת שיפוץ דירה קומפלט הוא הוספת מבני קבע חדשים לדירה. הם לא רק חדשים לכם אלא חדשים מבחינת חומרי הייצור והבנייה, שכן הם מבוססים על גבס מואר עם נורות לד או על חומרי בניה קלה אחרים. שיפוץ דירה קומפלט נעשה על פי דרישה ועל פי הזמנה ולכן חשוב במקביל לעבוד עם אדריכלים או מעצבי פנים אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך.