מה זה חדר בריחה?

בשנים האחרונות  חדרי בריחה הפכו להיות הרבה יותר נפוצים והרבה יותר פופולאריים, וגם אנשים אשר עד עכשיו נמנעו מחדרי בריחה או חששו, מתחילים להחשף לחוויה הזו ומתמכרים מיד. לא סתם חדרי הבריחה הפכו להיות כל כך מבוקשים. מדובר בחוויה ייחודית ומעצימה שיכולה למלא את הגוף של המשתתפים באדרנלין ולהפוך יציאה עם חברים או בני משפחה לחוויה בלתי נשכחת לכל החיים.

אז מה זה בכלל חדר בריחה? מה היא האטרקציה הזו ואיך היא יכולה להעניק לכם חוויה כל כך טובה ומיוחדת? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

נכנסים, ולא בטוח איך ומתי יוצאים

חדר בריחה הוא חדר אליו נכנסים ולא בטוח איך או מתי יוצאים ממנו. בהתאם לקונספט והסגנון של החדר מורכבות חידות, אשר פתרון של כל אחת מהן מקדם אתכם צעד אחד לכיוון היציאה. כל חידה שתפתרו תגרו לתגובת שרשרת בחדר, בין אם זה פתיחה של דלת, כספת, מפתח, רמז או חידה נוספת ועוד.

לכל חדר יש זמן מוגדר בו אתם צריכים להספיק לענות על כל החידות ולהגיע אל היציאה מהחדר. כאשר תסיימו לפתור את החידה האחרונה, הדלת תפתח ותוכלו לצאת מתוך החדר ולנצח את המשימה.

במידה ולא תפתרו את החידות בזמן המוגדר, הדלת תפתח ותצאו בהפסד מתוך החדר.

מה הופך את החוויה לכל כך ייחודית?

 חדרי בריחה הם מאוד מושקעים. מדובר בחדרים אשר נבנים ומעוצבים סביב קונספט מסויים וכל החידות בחדר הן ברוח הקונספט, מה שמכניס אתכם לתוך האווירה ומאפשר לכם לצאת משגרת היום יום ומהעולם שבחוץ, ולהיכנס ממש אל תוך החוויה ואל העולם עצמו שבנו עבורכם בתוך חדר הבריחה.

בעידן בו כולנו חיים בלחץ מתמיד ותחת לו"ז עמוס ללא הפסקות, חדרי הבריחה מספקים לנו בריחה אמיתית מהמציאות וזמן בו אנחנו יכולים לשים את הדאגות והלחץ בצד ולהתמקד באמת בחוויה שבתוך החדר ללא הפרעות, בלי מכשירים ניידים ובלי הסחות דעת, רק ליהנות מהחוויה ועל הצד הטוב ביותר.