איך לבחור חדרי בריחה למסיבות גיוס?

עומדים לחגוג את מסיבת הגיוס שלכם? חבר קרוב או בן משפחה מתגייס בקרוב ואתם רוצים להפיק עבורו מסיבת גיוס מיוחדת ובלתי נשכחת? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה, ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי מסיבת הגיוס תהיה מיוחדת ובלתי נשכחת, שהרי מסיבת גיוס יש רק פעם בחיים, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להבין כיצד לסנן את כל האפשרויות הקיימות ולבחור בסופו של דבר בחדר הבריחה הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

גודל החדר

לא כל חדרי הבריחה מתאימים לכל כמות של משתתפים. בין אם אתם רוצים להגיע אל חדר הבריחה יחד עם קבוצה גדולה יחסית של כמה חברים, ובין אם מדובר במספר קטן יותר של משתתפים, אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחדר המתאים לגודל הקבוצה.

התאמה לא נכונה עשויה להעיב בצורה משמעותית מאוד על החוויה. קבוצה גדולה מידי בחדר אשר מותאם למעט אנשים תצליח לפתור את החידות ולצאת מהחדר במהירות רבה מאוד, או תרגיש מחנק וצפיפות ולא באמת תוכל ליהנות מהחדר, וקבוצה קטנה מידי בחדר המיועד לקבוצות גדולות תתקשה לפתור את כלל האתגרים ולא תצליח לפתוח את החדר ולנצח את האתגר.

מועד המסיבה

ככל שתחכו יהיה לכם הרבה יותר קשה למצוא את החדר המתאים והטוב ביותר עבורכם. החדרים הפופולאריים והטובים ביותר נתפסים מהר במיוחד חדרי בריחה בתל אביב ובערים מרכזיות אחרות, ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תוכלו לבחור את החדר המתאים לכם ולא להתפשר בסופו של דבר רק על חדר בריחה מסויים בגלל שהוא היחיד שפנוי, התחילו בחיפושים כמה שיותר זמן מראש.

שריינו מראש את החדר המתאים לכם וכך יהיה לכם הרבה יותר חופש פעולה בתכנון המסיבה, מציאת מסעדה קרובה או אטרקציות נוספות לאותו היום וכל דבר שתרצו לבצע על מנת להפוך את מסיבת הגיוס לייחודית ומהנה במיוחד!