טיפים מקצועיים להתאמת מתחם כספות פרטי ללקוחות המאחסנים רכוש רב ערך

אם אתם מעוניינים לדעת מה עליכם לעשות בשביל לאתר מתחם כספות פרטי אשר יערוב לרכושכם בצורה הטובה ביותר, עליכם לדעת בראש ובראשונה שלא הבנק הוא שידאג לכם לכך. מדוע? משום שהוא לא מחויב לאבטח את הרכוש מבחינה משפטית. האבטחה שהבנק מציב על חדר הכספות היא בשביל לסייע ללקוח לפתוח אותן, ותו לא. שנית, הבנק לא יכול להתמודד עם קשיי האבטחה של המאה ה- 21 בצורה מוצלחת ולראיה – בישראל בשנים האחרונות נפרצו חדרי כספות בנקאיים. שלישית, כאשר הכספת שלכם נשדדת, הבנק יתנער, ורק בתביעה משפטית הסאגה תיגמר, אם בכלל תקבלו איזשהו פיצוי. רביעית, הבנק מגביל את הלקוח ל- 20 ביקורים בשנה. במתחם פרטי ניתן לבקר בכספת באופן חופשי.

טיפ מס' 1: ערכו ביקורת בטחון בחברה הפרטית, ודאו שהיא ראויה מבחינת איכות הבנייה וההגנה

בדקו מאלו חומרים עשויים קירות המבנה, ואם אינכם בטוחים – שאלו את האחראיים. חדר כספות לא יכול להיות מבוסס על מלט נשר רגיל, אלא על בטון מזוין שיובא מחו"ל ונועד לבניית מתחם כספות פרטי מאובטח. קירות רגילים הם מתכון לפריצה וחדירה בפוטנציה!

טיפ מס' 2: ערכו ביקורת אבטחה בחברה הפרטית, ודאו שהיא מעסיקה כוח אדם חמוש ומיומן 24/7

חשוב שהאבטחה תהיה גם כשהחדר סגור וגם בלילות. מתחם כספות פרטי לא מאובטח כיאות הוא כמו סנדלר שהולך יחף כי לא ידע לתקן את הנעל, ממש כך. יתרה מזאת, גם כאשר בדקתם ונוכחתם שישנה אבטחה, ודאו שאתם יכולים לשמור על עצמכם ולסמוך על כוח האדם שניצב מולכם. איך עושים זאת? מוודאים שהשומרים נשלחים לפוליגרף תקופתי לאיתור בעיות אמינות.

טיפ מס' 3: ודאו כי החברה מספקת ביטוח מחברת ביטוח רכוש

על אפף כי בחברה פרטית מאובטחת ומוגנת – לא אמורות להתרחש פריצות, אתם לא יכולים לדעת מה ילד יום, והאם יתקוף חלילה את החדר וסביבתו כוח עליון. ביטוח רכוש מאפשר לכם לקבל פיצוי של 5,000 דולר ארה"ב לפחות במידה והרכוש שלכם ייגנב או יינזק. ניתן להגדיל את הכיסוי בתשלום נוסף. בדקתם ומצאתם שזהו ההסדר במתחם עם חדר כספות פרטי? זו החברה בשבילכם. זכרו כי כספת בבנק אינה מאובטחת דיו והחוזה שנחתם בשביל להגיע אליה מאד לא מיטיב עם הלקוח. רק חברה פרטית תוכל לוודא כי כל צרכי האבטחה והנגישות לכספת מתגשמים.