למה חשוב לעבוד עם יועצים חיצוניים בתחום המשכנתאות

אם בעבר תחום המשכנתאות היה פרוץ ורבים נטלו משכנתאות ללא כל ייעוץ מקצועי, היום זה כבר לא אפשרי. במדינת ישראל של היום, בה מחירי הנדל"ן עולים מיום ליום ויוקר המחיה עולה ומאמיר, נטילת משכנתאות ללא ליווי וייעוץ מקצועי דומה להתאבדות של ממש. כיום, לא רק שמחירי הבתים מחייבים נטילת משכנתא גבוהה מאוד אלא גם הבנקים אשר מוסיפים מגבלות חדשות גורמים לכך שנוטלי משכנתאות יכולים להסתבך לאחר נטילת המשכנתא ולהגיע למצבים לא נעימים כלל. לכן, אם אתם רוצים ליטול משכנתא ולעשות זאת בצורה חכמה, חשוב מאוד לפנות אל יועצים מקצועיים אשר ילוו אתכם בכך.

חיסכון של עשרות אלפי שקלים

אל תטעו, יכול להיות שפקידת הבנק היא האישה הנחמדה ביותר במדינת ישראל, זה עדיין לא אומר שהיא נותנת לכם משכנתא בצורה הטובה ביותר עבורכם. עבור הבנק, ככל שאתם מבינים פחות, זה הרבה יותר טוב. כך, תשלמו יותר ריביות, תחזירו סכום גבוה יותר ותסכנו את כספכם ואת עצמכם. לכן, נטילת משכנתא יחד עם יועץ משכנתאות מומחה היא חובה. יועצי משכנתאות יוכלו להתלוות אליכם, לייצג אתכם מול הבנק ולסייע לכם ליטול את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם והכי פחות מסוכנת, זו שללא ספק תוכלו לעמוד בה.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים את יועץ המשכנתא?

שירות ייעוץ משכנתאות הוא שירות חיוני מאוד ולכן חשוב מאוד לבחור בצורה נכונה ומדויקת את האדם אשר יעניק לכם את השירות הזה. לפני שאתם בוחרים את יועץ המשכנתא עימו תעבדו באופן צמוד על מנת ליטול את הלוואת המשכנתא הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם, בדקו אותו היטב. בדקו את הניסיון של אותו יועץ, האם הוא ליווה מקרים דומים לשלכם (במיוחד אם מדובר במקרים מורכבים כמו מסורבי בנקים או אנשים בעלי דירוג אשראי בעייתי או עבר פיננסי מורכב), האם הוא מכיר את הבנקים המקומיים בסביבה שלכם ועוד. ככל שתשקיעו יותר מאמץ בבדיקה של היועצים השונים בסביבה ובחירה של הטוב ביותר מבניכם, כך תהליך נטילת המשכנתא שלכם יהיה הרבה יותר איכותי ומדויק.