תוספות השיער של המפורסמות האייקוניות ביותר

תמיד תהיתם איך המפורסמות מצליחות לשנות את מראה השיער שלהן במהירות ובצורה מושלמת? התשובה לכך היא פשוטה מאוד – פאות או תוספות שיער.

עבור המפורסמות, שימוש בתוספות שיער הוא יום יומי וברור מאליו, וכמה מפורסמות שידועות מאוד בחיבתן לתוספות שיער או פאות הן אלו שתקראו עליהן במאמר זה.

קים קרדשיאן

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן היא ללא ספק המייצגת הראשית של השימוש בפאות ובתוספות שיער. קים קרדשיאן יכולה לצאת מהבית בכל יום עם מראה שיער שונה לחלוטין, בין אם זה מבחינת העיצוב של השיער, הצבע שלו האורך של השיער וכדומה, והכל באמצעות פאות ותוספות שיער מקצועיות.

האפשרות לשנות בצורה קיצונית כל כך את מראה השיער בלי לפגוע בו ולהרוס אותו תחת צבע ועיצוב בחום קיצוני היא הנוחה ביותר, במיוחד למי שמתבססת על צילומי פפראצי בכל יום וחייבת ליצור שינוי ואת הדבר הבא עליו ידברו כולם.

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה בנתה את הקריירה שלה כבר מההתחלה עם הקוקו הגבוה והארוך המאפיין אותה מאוד. איך היא עושה את זה? כמובן, זהו לא השיער האמיתי שלה. אריאנה גרנדה משתמשת בתוספות שיער אשר מגיעות ברצועה אחת ארוכה אותה עוטפים סביב השיער הטבעי על מנת ליצור שיער הרבה יותר ארוך וקוקו גבוה ובולט מבלי לפגוע בשיער האמיתי וללא תלות באורך שלו.

ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד היא אחת הדוגמניות העסוקות ביותר בתעשיה והיא מתהדרת בשיער טבעי בריא ושופע מאוד. כדי להשיג את סגנון עיצוב השיער של ג'יג'י חדיד, יש להצטייד בתוספות שיער בקליפסים אשר ישתלבו עם השיער הטבעי וייצרו מראה מרשים וייחודי מאוד.

קיילי ג'נר

אחותה הקטנה של קים קרדאשין, והמיליונרית הצעירה ביותר בעולם, לקחה את זה הכי רחוק שאפשר עם ארון שלם שיש לה בבית המיועד לתוספות שיער ופאות בלבד. כך אתם יכולים לראות אותה יום אחד עם שיער ארוך מאוד ובצבע ורוד ויום למחרת עם שיער קצר מאוד ושחור כהה, ולעיתים היא אפילו מחליפה כמה סגנונות שיער באותו היום.