כיצד נאתר שירותי קייטרינג המתאימים לאירוע שלנו?

איתור שירותי קייטרינג המתאימים לאירועים שלכם הנו פעולה נדרשת על מנת שהאירוע שלכם יצליח ובגדול! קייטרינג ניתן למצוא בלא מעט סוגים וז'אנרים, ולא כל דבר מתאים לכל אירוע. כך, למשל, ישנם בעלי אירוע הבוחרים לשוחח עם קהל המוזמנים שלהם ולברר באיזו כשרות הם יימצאו באותו ציר זמן: חלבית או בשרית. זו טקטיקה טובה, ורצוי לשאול שאלות נוספות כמו טבעונות, צמחונות, ורגישות ללקטוז, גלוקוז או גלוטן. הדרך השנייה היא פשוט לבחור את סוגי המנות שאתם רוצים, ולהפנות לקייטרינג מנוסה שידאג להקצות מנות שאינן מה שהזמנתם בהקצאה מסוימת, שתישמר למקרה שסועדים מסוימים לא יאכלו את האוכל אשר סיפקנו לכם מטעמים כאלו ואחרים.

בחירת הקייטרינג המיטבית – על פי טעמכם האישי

אם תרצו, תבחרו קייטרינג המבוסס על מגשי אירוח בשרי או ארוחה בשרית שלמה, וברצותכם תוכלו לבחור גם קייטרינג חלבי. מגשי כיבוד לאירועים, בין אם יש בהם מנות ראשונות ובים אם עיקריות וקינוחים, הם עניינה של חברת הקייטרינג ולא שלכם, מה שאומר שברגע האמת, כשיהיו לקוחות שלא ירצו לאכול את האוכל שהבאנו, נספק מנות חלופיות המתאימות לסועדים שביקשו שלא לאכול בשר, גלוטן, גלוקוז, לקטוז וכד'.

חשוב לשים לב לכמויות המזון שתכניסו לאולם

ניתן להקצות מנה לסועד, או להקצות RE FILL שיאפשר לו ליהנות מעוד מנה ואף למעלה מכך על פי רוב, בעל האירוע יבחר להגדיל את הזמנתו ל- פי 3-4 לפחות מסף האורחים על מנת לאפשר להם RE FILL אך זה כמובן לא מחויב המציאות, ובאירוע קטן כמו בריתה, בדרך כלל המארגנים מקצים מנה אחת לסועד.

חשוב לבחור בצוות מלצרים וטבחים מנוסה

קייטרינג המספק בשר או חלב חייב להיות מנוסה מאד בתפעול השירות שלו, מהכנת האוכל ועד הגשתו בפועל. מגשי אירוח בשרי, כמו כל יתר סוגי מגשי כיבוד לאירועים צריכים להיות מטופלים בידי אנשי הצוות הטובים ביותר, שיספקו שירות קייטרינג ברמה שלא הכרתם. רק כך, תוכלו להבטיח לעמכם קייטרינג ברמה גבוהה באמת, המתבסס על מגשי כיבוד לאירועים כמו שאתם תכננתם, עם מלאי מזון זמין לכל אורך האירוע בשל תפעול חכם של חלוקת המזון לאורחים.