כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות הוא איש מקצוע אשר מאפשר לכם למצוא את הבנק הנכון עבורכם ואת הצעת המשכנתא הטובה ביותר בשבילכם. למרות שהם עשויים להיראות כגורם ביניים שהוא אולי מיותר, ורבים חושבים לחסוך את התשלום ליועץ ולעבוד בעצמם מול הבנקים, זכרו כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון וידע שלכם אין, וידע הוא כוח. הידע והמומחיות של יועץ משכנתאות יכולים לחסוך לכם זמן ולהקל על הלחץ שלכם, ולעתים קרובות הם יקבלו הצעות טובות יותר מהבנקים שיכולות לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים יועץ משכנתאות על מנת שהוא באמת יוכל לסייע לכם? הנה כמה דברים שכדאי לכם לזכור:

1. וודאו שהוא מוסמך כחוק –  לפני שתתחילו בשיחות כלשהן עם יועץ משכנתאות, וודאו שהוא מוסמך ורשום כראוי ויש לו את הידע המקצועי הנדרש על מנת לבצע את העבודה הזו.

2. השוו מחירים- שכירת יועץ משכנתאות תהיה עלות נוספת על המשכנתא. עם זאת, זכור שהוא יכול למצוא לך עסקה שווה יותר, כך שאתם תחסכו כסף בסך הכל. למרות זאת, חשוב מאוד לבצע השוואות מחירים בין כמה יועצים שונים לפני הבחירה, כדי לראות מה אתם יכולים לעשות כדי למקסם את החיסכון הזה, תוך כדי קבלת שירות מקצועי ואיכותי.

3. השוו שירותים – בנוסף להשוואת מחירים בין יועצי משכנתאות, בצעו השוואה בין השירותים שהם יכולים לספק. יש הרבה מאוד יועצי משכנתאות ולא כולם מעניקים את אותם שירותים. לדוגמא, חלק מבצעים את הליווי און ליין בלבד וחלק ילוו אתכם פיזית, מה שיכול להקל מאוד על התהליך ולאפשר לכם לקבל התאמה אישית ועוד.

4. קראו ביקורות – קל להשוות בין יועצי משכנתאות באמצעות המלצות ועל ידי קריאת חוות דעת של לקוחות. שימוש ברשתות החברתיות יכול לסייע לכם מאוד בכך או פניה אל אנשים שאתם מכירים אשר נטלו משכנתאות לאחרונה.

5. זמינות – לוח הזמנים שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים יועץ משכנתאות. כשאתם משווים בין יועצים, נסו לגלות באיזו מהירות הם יכולים להתחיל לעבוד על התיק שלכם וודאו כי הם זמינים מספיק על מנת להעניק לכם את השירות ולא עמוסים יתר על המידה.