כמה שאלות נפוצות על תלוש וולט

עם מגיפת הקורונה, הסגרים והבידודים, עבודתם של שליחי וולט הפכה למבוקשת מאוד. רבים אשר מעוניינים לעבוד עם וולט ומתעניינים בעבודה בתור שליחים מבינים כי בעצם העבודה מול וולט הינה לא כשכירים והחברה לא מנפיקה תלוש וולט כמו לעובדים שכירים, אלא העבודה שלה מול השליחים היא בצורה של עבודה מול עצמאיים, ומכאן עולות הרבה מאוד שאלות.

אז אם גם לכם יש כמה שאלות בנושא, ריכזנו עבורכם כמה שאלות נפוצות שיסייעו לכם להבין קצת יותר על העבודה בתור שליחי וולט ועל התחום כולו.

מה מקבלים במקום תלוש וולט?

כאמור, החברה לא מנפיקה תלוש וולט ואתם מקבלים את השכר בתור עצמאיים. משמעות הדבר היא שעל מנת לקבל את השכר שלכם אתם צריכים להנפיק לחברה חשבונית. אתם צריכים לפתוח עסק עצמאי ולהתחיל להפיק לחברה חשבוניות על מנת שתוכלו לקבל את השכר שלכם.

איך מתנהלים בתור עצמאיים?

אין ספק כי הקמה של עסק עצמאי בישראל היא לא פשוטה וכוללת בירוקרטיה רבה, ולכן כדאי להיעזר באנשי מקצוע מומחים אשר ילוו אתכם. יש היום חברות מקצועיות אשר יטפלו עבורכם בכל הנושא של העבודה מול רשויות המיסים, ההקמה של העסק, הדיווחים על ההכנסות, תיאומי מס אם אתם עובדים במקביל בעבודה נוספת בתור שכירים ועוד. כל פרט כזה הוא משמעותי מאוד ויכול לסייע לכם רבות ולאפשר לכם להתרכז בקלות רבה יותר בעבודה שלכם בתור שכירים ושליחים בחברת וולט.

האם זה משתלם?

אין ספק כי לפתוח עסק עצמאי על כל הבירוקרטיה הנלווית לכך זה לא דבר פשוט, אך יחד עם זאת, אם יש לכם מספיק זמן לבצע עבודות שליחויות רבות עבור חברת וולט, זה ללא ספק ישתלם לכם. העבודה מול החברה יכולה לספק לכם הכנסה נוספת או אפילו לשמש כהכנסה עיקרית ולהוביל אתכם לתוספת משמעותית להכנסה החודשית שלכם, ובמיוחד אם אתם עובדים עם חברה שמבצעת את כל העבודה הבירוקרטית עבורכם, אין ספק כי זה משתלם.

*המאמר נכתב בחסות חברת "בית לעצמאי".