במי לבחור לשם השכרת כספת בנק פועלים, לאומי או חברה פרטית? טיפים למתלבט

כשאתם שוקלים אם לבחור מנוי השכרת כספת בבנק או בחברה פרטית – חשוב שתהיה לכם אינפורמציה מלאה שמהווה ערך מוסף לסוגיית המחיר. זה נכון אמנם שהדבר הראשון שרואים הוא מחיר של כמה מאות שקלים לשנה בבנק לעומת מחיר של כמה אלפים בחברה פרטית. שאלתם את עצמכם מה אתם מקבלים בתמורה לתשלום השנתי בבנק, ומה יהיה גורלכם בחברה הפרטית? כשתגלו את התשובה, תיווכחו כי חדר כספות בבנק הרבה יותר יקר ברמה המעשית.

ביקורים בכספת

בשירות השכרת כספת בנק פועלים, לאומי ויתר האלטרנטיבות – יגבילו אתכם ל- 20 ביקורים בשנה. בנוסף, אתם תהיו מוגבלים לשעות הפתיחה של הסניף, שלא יתיישבו בהכרח עם סדר היום שלכם. ביקורי חדר כספות בחברה הפרטית, לעומת זאת, הם ללא הגבלה, לרוב עד 22:00 בלילה בכל יום.

תפיסת האבטחה

בבנק ישנה תפיסת אבטחה מינימלית ביותר, המתבטאת רק בפקיד בנקאי שמלווה אתכם לכספת ופותח אותה חלקית (את החלק השני אתם פותחים ואז התא נפתח). בחברה הפרטית, יש ערבות מלאה לרכוש שלכם, בנוסף לקצין אבטחה מלווה. מסופק ביטוח מטעם חברת ביטוח אבטחת רכוש בשווי 5,000 דולר ארה"ב. ניתן לשלם עוד ולהרחיב את הכיסוי.

טיפ מס' 1 לבחירת שירות השכרת הכספות

על כל ישות עמה אתם באים במשא ומתן בנוגע לשירות השכרת כספת בנק לאומי, פועלים, אחר או חברה פרטית אתם חייבים לדעת מה יקרה בנקודות התורפה השונות: מה יהיה גורלכם כמנויים לאחר שוד, או בעקבות פגע של כוח עליון. בבנק – המדיניות היא להתנער מהאסונות הללו, ובחברה הפרטית מכירים בכך שהם עשויים לקרות ומבטחים את הרכוש שלכם.

טיפ מס' 2 לבחירת שירות השכרת הכספות

שאלו את עצמכם כיצד ניתן למנוע כמעט בכל מחיר שוד או גניבה. בבנק, תפיסת האבטחה לא מתאימה לאתגרים שמציבים הפושעים במאה ה- 21. בחברה הפרטית בונים חדר כספות מחומרים מזוינים שיובאו מחו"ל ולא ממלט 'נשר' רגיל. בנוסף, אין רק קצין ביטחון שפותח לכם את הכספת, אלא גם שומרים שהם הפקודים שלו, אשר עברו הכשרה מתאימה, והם יפטרלו 24/7 במתחם.

טיפ מס' 3 לבחירת שירות השכרת הכספות

נסו למצוא ספק שמעניק שירותים ייחודיים: חדר כספות עם מצלמה בתא שלכם, אספקת אבטחה עד הרכב וממנו באמצעות ליווי חמוש, כספת לירושה עם נעילת רכוש עד פירעונו, כספת בה ניתן לאחסן רכוש לכל ימי חייכם, וכד'. שירותים מסוגים אלו ניתן לאתר רק בחברות פרטיות.