איפה כדאי להסדיר השכרת כספת בנק פועלים, לאומי או בחברה פרטית?

כשאתם שוכרים כספות, תמיד עולה השאלה מה עדיף: הבנק או החברה הפרטית. דוגמה לא מוצלחת של דרך התנהלות היא השוואת מחירים כספיים, הגעה למסקנה שהבנק גובה כמה מאות שקלים בשנה, החבר הפרטית כמה אלפים, אז שוכרים בבנק ולא במסגרת חדר כספות פרטי. מיד תגלו שהתנאים שהבנק מספק עושים את התעריף של 'כמה מאות שקלים בשנה' למאוד יקר.

השכרת כספת בבנק הפועלים

בשירות השכרת כספת  בבנק פועלים מספק את המינימום הנדרש: אתם יכולים להגיע רק בשעות הפתיחה, ומותר לכם להגיע רק 20 פעמים בשנה, לא יותר. הכספת שלכם נשדדה? אין ערבות של הבנק, ובשביל לקבל בחזרה את הרכוש תצטרכו לתבוע אותו.

השכרת כספת בבנק לאומי

בנק לאומי אינו שונה הרבה מבנק הפועלים בשירות חדר הכספות שלו. כשאתם מנויי השכרת כספות בנק לאומי מתייחס לשירות כשירות השכרה בלבד, כמו למשל השכרת דירה או העמדת אוטו בחניון. במילים אחרות, הזכות היחידה שיש לכם היא הזכות לאפסן רכוש בכספת. שדדו אותה? לא ניתן לבוא בתלונות. הדבר היחיד אפשר לעשות הוא לתבוע את הבנק.

השכרת כספת בחברה פרטית

מתחם כספות פרטי הוא הישות היחידה שמשכירה כספות תוך דאגה מלאה לאינטרסים שלכם. היא מספקת מבנה מאובטח שמתאים לאתגרי האבטחה והפריצה של המאה ה- 21, אשר מבוסס על בטון מזוין ביבוא מחו"ל. בנוסף, החברה מפעילה אמצעי בקרה אלקטרוניים כמו מצלמות אבטחה, מגנומטרים וביומטריה בכניסה. היא מחזיקה במערך שומרים חמוש שיגן עליכם 24/7. אין הגבלת ביקורים. ניתן להגיע בכל יום עד 22:00 בלילה.

החברה הפרטית דואגת לבטח את הרכוש המאוחסן

בחברה הפרטית מספקים לכם פוליסת ביטוח של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. הפוליסה ניתנת בלי תשלום שקל נוסף, כחלק מסל ההטבות למנויים שמשלמים גמלה חודשית. ניתן להרחיב את הכיסוי באמצעות הרחבת הגמלה החודשית. מתחם כספות פרטי מצייד את הלקוחות בסל שדרוגים בתשלום נוסף, כמו אבטחה חמושה מהחנייה לכספת ובחזרה, התקנת מצלמת אבטחה בכספת, ועוד. רק מתחם כספות פרטי דואג למקסימום בטיחות ומינימום דאגה של הלקוח לעתיד רכושו. זהו המקום הבטוח ביותר עבורכם ועבור הרכוש שלכם.