רכישת מכונת אריזה אוטומטית תשדרג לכם את העסק פלאים!

השקעה ברכישת  מכונת אריזה אוטומטית מאפשרת לעסקים להגדיל את הפרודוקטיביות, להגביר את האיכות ולספק תפוקת מוצר עקבית, מה שחשוב במיוחד בתקופות שיא. בשל העליה ברכישות באון ליין כיום חברות רבות חושבות מחדש על כל התהליכים העסקיים שלהן כדי לעמוד בקצב ולכן רכישה של מכונת אריזה אוטומטית ומציאת פתרונות אריזה ועיטוף אוטומטיים ומקצועיים יכולים לשדרג לחלוטין את העסק שלכם.

כיצד פועלת אריזת מארזים אוטומטית?

אריזה אוטומטית היא תהליך של אריזת מוצר ללא התערבות אנושית ישירה. התהליך יכול להשתנות מציוד אריזה בודד ועד לקווי אריזה שלמים שיכולים להעמיס אלפי מוצרים ביום אחד.

מכונות אריזה מסוימות משמשות רק ליצירה ואיטום של קרטונים. מכונות אחרות משמשות לאיטום, ערימה ושילוב של משטחי מוצרים שלמים. המטרה העיקרית שלו היא לעזור לעסקים למזער משימות שחוזרות על עצמן ולאפשר לעובדים שלהם להיות פרודוקטיביים יותר.

כיצד מכונות אריזה משפרות את האריזה?

מכונות הן מדויקות וכשזה מגיע לאריזה, דיוק אומר הרבה. זה לא רק מזרז את התהליך, אלא גם מפחית שגיאות וטעויות שגורמות לבזבוז זמן. בנוסף, מכונת אריזה אוטומטית מעניקות כמה יתרונות חשובים:

  1. שיפור מהירות ייצור – על ידי מציאת הפתרון הנכון, תוכלו לשפר את מהירות הייצור שלכם באופן משמעותי. מכונת אריזה אוטומטית יכולה לארוז את המוצרים הרבה יותר מהר ממה שכל אחד מהעובדים יכול היה לחלום לעשות ויכולה לבצע גם כמה משימות יחד. מכונה אוטומטית יכולה לבצע מספר שלבי אריזה בתהליך אחד. לדוגמה, אריזה ותיוג יכולים להתבצע במקביל. זה יכול להוביל למהירות מוגברת ושילוח מהיר יותר.
  2. סיכון נמוך יותר לפציעה – פציעות במקום העבודה קורות כל הזמן. התפקיד שלכם כמעסיקים הוא לעשות כמיטב יכולתכם כדי למזער אותם. פציעות מתרחשות לרוב במהלך שעות עבודה ארוכות וזה לא כל כך נדיר שאנשים מפתחים בעיות ארוכות טווח גם מעבודות שחוזרות על עצמן. מכונות אוטומטיות לא יפצעו את עצמן או אף אחד אחר לצורך העניין, לא משנה כמה זמן הן עבדו.
  3. עלויות עבודה מופחתות – עלויות העבודה כיום בישראל הן גבוהות יחסית. אוטומציה מהווה הזדמנות מצוינת לחברות מכל הגדלים לחסוך קצת כסף. על ידי אוטומציה של תהליך האריזה, אתם יכולים להוציא את העובדים מתהליך האריזה לחלוטין אם תרצו.