טיפים לבחירת שולחן גיהוץ

בחירת שולחן גיהוץ היא בחירה שאתם חייבים לבצע בצורה נכונה שכן הבחירה הזו יכולה להשפיע מאוד על עבודות הגיהוץ שלכם. לפני שאתם בוחרים שולחן גיהוץ אתם חייבים לבדוק האם הוא יציב? האם הוא נוח? האם קל להתאים אותו לצרכים שלכם וכדומה.

הנתונים הללו הם חשובים מאוד וככל שתבצעו מחקר מעמיק יותר ובדיקה לפני שאתם בוחרים את שולחן הגיהוץ או רוכשים קרש גיהוץ, כך תוכלו לעשות בו שימוש הרבה יותר טוב וליהנות ממנו לאורך זמן.

המשקל

רוב קרשי הגיהוץ המיוצרים כיום הם קלים, מה שמאפשר לנייד אותם ממקום למקום בבית בצורה די פשוטה. יחד עם זאת, אתם צריכים לוודא כי קרש הגיהוץ לא קל מידי, מה שיכול להעיד על יצור מחומר גלם באיכות ירודה ויכול להשפיע על השימוש שלכם בקרש הגיהוץ ואיך הוא יגיב כאשר תפעילו עליו עומס ומשקל בעת ביצוע עבודת הגיהוץ.

וכמו כן, המשקל של קרש הגיהוץ ישפיע על היציבות שלו. אתם חייבים לבחור קרש גיהוץ יציב כדי שהוא לא יתהפך או יקרוס ויגרום לסכנה בטיחותית.

עיצוב נכון

קרש גיהוץ צריך להיות מעוצב בצורה נכונה שתשפיע על השימושיות שלכם בו. הוא צריך להיות בעל לוח מתכת עם אוורור מתאים כדי שהאדים יצאו החוצה ולא יכלאו פנימה ויגרמו לרטיבות בתוך הריפוד או יחזרו מעלה ויגרמו לסכנת כוויה לאדם המבצע את עבודת הגיהוץ.

כמו כן, קרש הגיהוץ צריך להיות קל משקל ומתכוונן כך שתוכלו לבחור את גובה הגיהוץ הנוח ביותר בהתאם לגובה שלכם.

הריפוד והכיסוי

ריפוד קרש הגיהוץ צריך להיות עבה וגמיש  מספיק כדי לספק תמיכה נכונה בעת הגיהוץ, כמו גם כדי לאפשר ספיגה של עודפי אדים. הכיסוי יכול להיות מגוון חומרים רק צריך לוודא שהם איכותיים ועמידים מספיק ושמדובר בכיסוי שניתן לזרוק למכונת הכביסה והמייבש לטובת ניקיון שוטף.